پرسپولیس نیوز :  در پی انتشار اظهار نظری به نقل از علی دایی مبنی بر اینکه پنجم شدن برای پرسپولیس در این فصل مانند قهرمانی است، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: در رسانه‌ها خبری منتشر شده که دایی در جمع خصوصی با حضور کادر فنی و رویانیان عنوان کرد چون پرسپولیس در فصل قبل هفتم شده، اگر امسال پنجم شود مانند قهرمانی است! اصل ماجرا این است که علی دایی بعد از بازی با نفت تهران جلسه‌ای با بازیکنان داشت و در آن جلسه مسائل مهمی را بیان کرد. او در آن جلسه به اظهار نظر یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در رادیو اشاره کرد که گفته بود پرسپولیس در فصل قبل دوازدهم شد و پارسال به هفتمی رسید. دایی گفت که برخی بر این باورند که چند پله بالا آمدن پرسپولیس در این فصل نتیجه خیلی خوبی است اما بازیکنان نباید چنین تصوری داشته باشند.

قدوسی ادامه داد: دایی به بازیکنان گفت که پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران به حق از آن‌ها انتظار دارند که نتایج خوب بگیرند و پرسپولیس باید همیشه مدعی قهرمانی باشد. دایی گفت درست نیست که بازیکنان فکر کنند چون تیم پارسال هفتم شده اگر امسال پنجم بشوند مانند قهرمانی است.

وی در ادامه گفت: دایی به بازیکنان این را هم گفت که پرسپولیس در دو سال گذشته خوب نتیجه نگرفته چون نارسایی‌هایی داشته و طبیعی است که بخشی از آن‌ها به تیم امسال منتقل شده باشد اما پرسپولیس باید خوب نتیجه بگیرد و انتظارات هواداران را برآورده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)