پرسپولیس نیوز :  جمعیت زیادی در روستای محل تدفین کاپیتان فقید پرسپولیس حضور دارند به‌طوری که کاروان پرسپولیس مجبور به توقف شد.

اعضای باشگاه پرسپولیس شامل بازیکنان، مربیان و مسئولان این باشگاه ساعت 5 صبح امروز (شنبه) با دو دستگاه اتوبوس راهی بابل شدند تا در مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی شرکت کنند. بازیکنان و مربیان در یک اتوبوس و مسئولان باشگاه پرسپولیس به اتفاق کارمندان این باشگاه و همچنین خبرنگاران در اتوبوس دیگر راهی بابل شدند.

* در ورودی شهر آمل بنر بزرگی از هادی نوروزی نصب شده بود.

* ورودی شهر بابل به خاطر ازدحام جمعیت و تردد زیاد اتومبیل‌ها با ترافیک سنگینی مواجه شده بود و از این رو اتوبوس‌های حامل اعضای باشگاه پرسپولیس مجبور شدند کل شهر بابل را دور بزنند تا بتوانند خود را به روستای کپورچال برسانند.

* با توجه به اینکه قرار است پیکر مرحوم نوروزی در زادگاهش که همان روستای کپورچال است به خاک سپرده شود در سرتاسر این روستا بنر این بازیکن دیده می‌شود.

* فضای بسیار غمگینی در روستای کپورچال و اطراف آن حاکم است.

* تمام بازیکنان پرسپولیس خودشان را به روستای کپورچال رساندند تا در مراسم خاکسپاری همبازی پیشین خود شرکت کنند. البته ملی‌پوشان این تیم در این سفر غیبت دارند و بازیکنان مازندرانی نیز روز قبل راهی این شهر شده بودند.

* اعضای تیم پرسپولیس قرار است بعد از مراسم خاکسپاری به سرعت راهی تهران شوند، این در حالی است که برنامه تمرینات این تیم هنوز از سوی کادرفنی اعلام نشده است.

* قرار بود مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی در ورزشگاه هفتم تیر شهر بابل برگزار شود اما به علت ازدحام جمعیت و حضور هزاران نفر در ورزشگاه فرصت نشد نماز میت برای این مرحوم خوانده شود و پیکر او به سرعت به روستای کپورچال انتقال داده شد تا در آنجا به خاک سپرده شود.

جمعیت فوق‌العاده زیادی در روستای کپورچال محل تدفین هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس حضور دارند تا در این مراسم حضور داشته باشند.

* در نزدیکی روستای کپورچال بنری از طرف مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان برای درگذشت هادی نوروزی نصب شده بود.

* شمار مأموران نیروی انتظامی و یگان‌های ویژه به‌گونه‌ای است که برخی معتقدند کفاف جمعیت را نمی‌دهد.

* 2 اتوبوس کاروان باشگاه پرسپولیس  که حامل بازیکنان، اعضای کادرفنی و همراهان این تیم است به سختی وارد روستای کپورچال شد. پس از حضور اتوبوس حامل بازیکنان مردم به سمت اتوبوس هجوم بردند. همین مسئله باعث شد درهای اتوبوس باز نشود و کاروان باشگاه پرسپولیس منتظر اسکورت شد تا به سمت محل تدفین هادی نوروزی پیش برود.

* دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری در روستای محل زادگاه و تدفین هادی نوروزی حضور دارند و مشغول عزاداری هستند.

* نزدیک به 10 هزار نفر جمعیت خود را به روستای کپورچال رساندند.

* مجلس ترحیم هادی نوروزی روز سه‌شنبه از ساعت 13:30 در مسجد امیرالمومنین خیابان مرزداران تهران برگزار خواهد شد.  این مراسم از سوی باشگاه پرسپولیس و با هماهنگی خانواده مرحوم نوروزی انجام خواهد شد.
 

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس حدود یک ساعت است که به روستای محل تولد و تدفین هادی نوروزی رسیدهاما به علت ازدحام شدید جمعیت امکان پیاده شدن از ماشین را ندارند به خاطر همین بازیکنان نتوانستند از اتوبوس پیاده شوند و به مراسم بروند. پس از این موضوع، با مساعدت یگان ویژه و نیروی انتظامی حاضر مسیر برای پرسپولیسی‌ها باز شد.

* علی دایی، بهزاد غلامپور و محمد دایی و دیگر اعضای کادرفنی تیم فوتبال صبا پس از حضور در مراسم لحظاتی پیش به سرعت روستای محل مراسم را ترک کرد. مردم به شکل جالبی دور ماشین علی دایی را گرفته بودند و خواستار پیاده شدن او از اتومبیلش شدند اما این اتفاق نیفتاد.

* هوای شرجی شهر بابل باعث شده کار برای مسئولان و دست‌اندرکاران سخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)