در مکتب پرسپولیس تبانی جایی ندارد

مرجع خبری پرسپولیس : پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نایب قهرمان آسیا در اصفهان علاوه بر همه شیرینی های فوتبالی یک مشت محکم بر دهان یاوه گویان زردنویس بود.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ یکی از روزنامه های ورزشی روز گذشته تیتر اصلی خود را به مشکوک بودن مصدومیت برخی بازیکنان پرسپولیس اختصاص داده بود.


این روزنامه که طی روزهای گذشته از شرایط نه چندان مناسب پرسپولیس بهره لازم را برده بود دیروز با تیتر: «مصدومیت مشکوک 5 پرسپولیسی» در آستانه بازی حساس این تیم با ذوب آهن این شائبه را به وجود آورد که شاگردان دایی با مصدومیت های سوری به نوعی با ذوب آهنی ها تبانی کرده اند.

 

جالب اینکه از 5 بازیکنی که عکسشان روی جلد این روزنامه چاپ شده بود 4 نفر در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کردند و سه نفر از آنها گلزنان این تیم بودند! امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، مازیار زارع و وحید هاشمیان نفراتی بودند که با حضورشان در زمین و عملکرد مثبت جواب حاشیه سازی های زردنویس ها را به خوبی دادند.

 

نکته قابل توجه دیگر کسب 6 امتیاز مقابل نایب قهرمان آسیا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت لیگ است. با این وجود محمدرضا خلتعبری با وجود شکست در هر دو مسابقه در خصوص درگیری اش با سپهر حیدری در بازی دیروز می گوید: «اگر در مورد حیدری حرفی بزنم گنده می شود!»


باید گفت محمدرضا خلتعبری و تیمهای بی سابقه ای چون ذوب آهن اصفهان که طی سال های گذشته با هزینه های کلان و سوء مدیریت دو باشگاه پر افتخار و مردمی پرسپولیس و استقلال به جایی رسیده اند کوچکتر از آن هستند که با یک بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و چند عنوان قهرمانی در لیگ برای پرسپولیس بزرگ کری بخوانند و احتمالا به هنگام عقد قرارداد برایش ناز کنند! کسب هر 6 امتیاز مقابل ذوب آهن جواب امثال محمدرضا خلعتبری  و روزنامه های زرد نویس است!

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)