مرجع خبری پرسپولیس : تياگو فراگا هافبك برزيلي پرسپوليس يكي از چهره‌هاي شاخص تيمش در بازي مقابل اينتراخت فرانكفورت بود كه انتظار مي‌رود در شروع مجدد مسابقات ليگ برتر با آمادگي بيشتري در اختيار كادر فني پرسپوليس قرار گيرد.

 

اردوي يك هفته‌اي تركيه را چگونه ارزيابي مي‌كني؟

به نظر من، گذشته از نتايج رقم خورده، پرسپوليس در اين اردو نمره قبولي گرفت چون علاوه بر تمرينات منظم و آرامش خوبي كه وجود داشت، در بازي اول بسيار خوب ظاهر شديم و حتي در بسياري دقايق بهتر از حريف كار كرديم، منتها ضربات پنالتي ملاك برتري هيچ تيمي نيست. در بازي دوم نيز به دليل فشار سنگين و خستگي در بازي اول، بچه‌ها منجمله خودم كه معتقدم نتوانستم خوب ظاهر شوم، نتوانستند مثل بازي اول ظاهر شوند ولي كلا فكر مي‌كنم كادر فني نيز به اهدافي كه از اين اردو داشتند رسيدند.

 

به نظر تياگو بازيكنان خارجي شاغل در ليگ برتر تا چه اندازه توانسته‌اند رضايت هواداران و كارشناسان فوتبال ايران را كسب كنند؟

با وجودي كه بازيكنان خارجي خوب متعددي در فوتبال ايران مشاهده مي‌شوند اما انتظار مي‌رود بازيكنان فراخوانده شده به فوتبال ايران به لحاظ فني از فيلترهاي بيشتري عبور كنند تا كيفيت ليگ برتر و باشگاه مربوطه‌شان را بالاتر ببرند. به عنوان مثال 3 برزيلي خوب به نام‌هاي ادينهو، جانواريو و ايگور كاسترو در ليگ برتر هستند و يك غير برزيلي به نام ابراهيم توره كه بيش از ديگران نگاه‌ها را معطوف خود ساخته‌ است.


با كدام يك از اين سه برزيلي صميمي هستي؟

با جانواريو و كاسترو دوست هستم ولي با ايگور كاسترو صميمي‌تر هستم.


بازي‌هاي تيم ملي در جام ملت‌ها را ديدي؟

بله، از اينكه تيم ملي ايران خوش درخشيده، خوشحالم و به تمام فوتبالدوستان ايراني تبريك مي‌گويم. از طرفي از درخشش غلامرضا رضايي و نوري دو نماينده پرسپوليس نيز احساس خوشنودي مي‌كنم. غلامرضا در بازي اول بسيار موفق ظاهر شد و نوري در بازي مقابل كره شمالي و از ابتداي نيمه دوم كه به ميدان آمد، نظم و صلابت خاصي به خط مياني بخشيد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)