مرجع خبری پرسپولیس : تیاگو امسال هم در تيم بسته شده توسط دايي در كادر ماند اما با توجه به تغيير سيستم از سوي سرمربي پرسپوليس هنوز به مهره اصلي تيمش تبديل نشده است.

او با فراموش كردن خاطره تلخ بازي با صبا، به روزهاي آينده و فصل تازه ليگ برتر فكر مي‌كند.

فكر مي‌كني چه زماني به تركيب اصلي پرسپوليس برسي؟
من تمام تلاشم را مي‌كنم تا پتانسيل‌ام را نشان دهم، همانطور كه پارسال اين كار را كردم و كم‌كم به تركيب رسيدم. مي‌دانم كار سختي دارم اما كاري مي‌كنم تا نظر علي دايي را جلب كنم و كم‌كم به ارنج اصلي برسم.


در اين سه بازي تغييرات زيادي در خط هافبك پرسپوليس ديده شده، نظرت درباره اين اتفاق چيست؟

طبيعي است كه چند بازي طول بكشد تا سرمربي تركيبش را بشناسد. در چند بازي اول اين تغييرات طبيعي است. در برزيل هم اين اتفاق مي‌افتد و تغييرات به شرايط تيم بستگي دارد. من به اين تغييرات احترام مي‌گذارم و تنها كاري كه مي‌توانم بكنم اين است كه خيلي سريع با بقيه اخت بشوم، به‌خصوص با بازيكنان جديد تا براي تيم مثمر ثمر باشم.

 


 


مي‌داني اين هفته پرسپوليس در آبادان بازي دارد كه عاشق برزيلي‌ها هستند؟
در اين يك سال و چند ماهي كه اينجا هستم، درباره نفت و هوادارانش شنيده‌ام. دلم مي‌خواست هواداران نفت در اين بازي به ورزشگاه مي‌آمدند چون انگيزه‌ام براي بازي خوب مضاعف مي‌شد. درست است كه آنها تماشاگران حريف هستند اما دلم مي‌خواست با بازي خوب، آنها را شاد كنم چرا كه شنيده‌ام برزيلي‌ها را دوست دارند.


امسال برزيلي‌هاي زيادي در ليگ برتر ايران بازي مي‌كنند. معروف‌ترين‌شان كدام است؟
بدون شك پائولو آلميدا هافبك صبا. او در سانتوس كاپيتان الانو، روبينيو و ديگو بوده و در تيم ملي برزيل با كاكا و رونالدينيو بازي كرده است. آلميدا در تيم‌هاي بزرگي مثل بنفيكا و كورينتيانس هم بازي كرده است.


حالا با پائولو در ارتباطي؟

بله، اتفاقا پريشب (يكشنبه شب) با هم شام خورديم. منزل او در سعادت‌آباد است.


با كدام‌يك از برزيلي‌هاي ليگ ايران بيشتر ارتباط داري؟
با واندو كه او هم در صبا بازي مي‌كند. ما در تيم ويلانوواي برزيل كه در سري A حضور داشت، با هم بازي كرديم. در آن تيم كه بوديم رو در روي رودريگو هافبك كنوني راه‌آهن بازي كرديم.


حالا فكر مي‌كني كدام‌يك از شما بهترين برزيلي ليگ دهم باشيد؟
هنوز معلوم نيست و از الان نمي‌توان در اين‌باره اظهار نظر كرد. اين موضوع چه درباره بازيكنان ايراني و چه خارجي‌ها صادق است. بايد بازيكنان با تيم‌هاي خود و شرايط جديد آداپته شوند. بازي‌هاي سختي در پيش است و بايد چند هفته بگذرد تا در اين باره نظر داد.


تاكنون درباره دريافت پول، رفت و آمد، مسكن و … مشكلي نداشته‌اي؟
خوشبختانه همه چيز خوب بود. من قراردادي دوساله داشتم و مثل يك بازيكن حرفه‌اي با من رفتار شده. تا حالا مشكلي هم نداشته‌ام. منزلم هم نزديك باشگاه است و آپارتمان خوبي است.


در تهران احساس تنهايي نمي‌كني؟
الان كه خانواده‌ام كنارم هستند خيلي خوب است. والنين برادرم به همراه پدر و مادرم چند روزي است ميهمانم هستند اما اگر بروند حتما دلم برايشان تنگ مي‌شود.
آنها كه نباشند اوقات فراغت را چگونه مي‌گذراني؟
من اهل حاشيه نيستم. گاهي اوقات به پاساژ تيراژه مي‌روم. آنجا يك رستوران خوب هست كه استيك‌هاي فوق‌العاده‌اي دارد. بيشتر برزيلي‌ها به آنجا مي‌آيند و استيك مي‌خورند. جديدا هم كانال‌هاي تلويزيوني برزيل را گرفته‌ام تا برنامه‌هاي كشورم را ببينم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)