مرجع خبری پرسپولیس : جلال اكبرى حق اعتراض ندارد
نيمكت نشينى جلال اكبرى در پرسپوليس ادامه دارد. البته كار از نيمكت نشينى گذشته و اين مدافع چپ پاى سرخپوش، كمتر در ليست ۱۸ نفره سرخپوشان قرار مى گيرد. نكته جالب اين است كه اكبرى حق اعتراض به اين نيمكت نشينى را ندارد. باشگاه قصد داشت او را در نيم فصل به تيم ديگرى منتقل كند اما اكبرى اين انتقال را قبول نكرد وقول داد كه به نيمكت نشينى اش هم اعتراض نكند.اكبرى فعلاً مجبوراست سكوت كند ومنتظر گذشت زمان بماند.

pnnc : در طولانى ترين جلسه كميته انضباطى پرسپوليس؛شيث به سوالات پاسخ داد
ساعت ۱۳ و۳۰ دقيقه ديروز جلسه كميته انضباطى باشگاه پرسپوليس با حضور شيث رضايى كاپيتان دوم اين تيم برگزار شد. دراين جلسه شيث پاسخگوى سوالاتى بود كه در مورد برخورد اين بازيكن هنگام خروج از زمين مطرح  شد. گفته مى شد او هنگام خروج، بازوبند كاپيتانى  خود را بر زمين كوبيده و همين مسأله باعث احضارش به اين جلسه شد.شيث، ديروز به مدت ۴۰ دقيقه پاسخگوى سوالات بود و بعد جلسه را ترك كرد تا كميته انضباطى با بررسى همه جوانب راى خود را در مورد اين پرونده اعلام كند.

pnnc : نمايشى بودن مصدوميت شيث تكذيب شد!

 فريد زرينه، پزشك پرسپوليس شايعه نمايشى بودن مصدوميت شيث رضايى را تكذيب كرد. زرينه كه اين موضوع را از زبان چند خبرنگار شنيده بود اعلام كرد كه MRI پاى اين بازيكن نشان داده كه از كشيدگى كشاله ران رنج مى برد و هيچ دليلى هم براى نمايش بازى كردن شيث وجود ندارد. شيث در بازى با سپاهان اخراج شده و مشخص است كه در بازى با مس نمى تواند براى پرسپوليس به ميدان برود و دليلى براى اين كار شيث وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)