پرسپولیس نیوز : تکلیف ادامه همکاری مهاجم پرسپولیس با این باشگاه برای فصل آینده، تا قبل از اردوی سرخ‌پوشان در رامسر مشخص می‌شود.

با مشخص شدن تکلیف حسین ماهینی، سید جلال حسینی، غلامرضا رضایی، قاسم حدادی‌فر و پیام صادقیان فعالیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

حسینی، ماهینی و رضایی هنوز قراردادشان را تمدید نکرده‌اند و قرار است تکلیف حدادی‌فر و صادقیان هم بعد از بازی پلی‌آف ذوب آهن مشخص شود و این دو به احتمال فراوان پرسپولیسی می‌شوند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر وضعیت قاسم دهنوی و شجاع خلیل‌زاده در جمع شاگردان دایی هستند. دهنوی هم با پرسپولیس قرارداد بسته و هم با سپاهان اما در تمرینات سپاهان شرکت کرد. پرسپولیسی‌ها معتقدند دهنوی ابتدا با آنها قرارداد بسته و بازیکن این تیم است.

از بین خلیل‌زاده و حسینی هم یک نفر پرسپولیسی می‌شود و اگر حسینی در پرسپولیس بماند، خلیل‌زاده به احتمال فراوان به سپاهان می‌رود.

خبر دیگر اینکه تکلیف حضور کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس تا قبل از برگزاری اردوی این تیم در رامسر مشخص می‌شود. شاگردان دایی چهارشنبه این هفته برای برگزاری اردوی 9 روزه راهی رامسر می‌شوند. در چند روز آینده به صورت قطعی مشخص می‌شود که آیا انصاری فرد فصل آینده هم پرسپولیسی خواهد ماند یا خیر.

بدین ترتیب و با روشن شدن موارد بالا پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس بسته خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)