پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه های مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تکلیف این بازیکن برای ماندن و یا رفتن از پرسپولیس فردا (شنبه) مشخص می شود.

مدیر برنامه های مایکل اومانیا درباره تازه ترین شرایط این بازیکن ، گفت:جلسه فردا برای ماندن و یا رفتن این بازیکن از تیم پرسپولیس است و تصمیم نهایی دراین باره گرفته می شود.

وی افزود: این بازیکن هنوز از فصل قبل مطالباتی دارد که به او نداده اند و ابتدا باید تکلیف این مطالبات مشخص شود تا بتوان برای ادامه همکاری وی تصمیم گیری کرد.

مدیر برنامه های مایکل اومانیا ادامه داد: مدافع کاستاریکایی پرسپولیس از چندین باشگاه داخلی و خارجی برای بازی پیشنهاداتی دارد اما ترجیح می دهد همچنان در پرسپولیس بماند.

به گفته وی اومانیا ارتباط خوبی با هواداران پرشور پرسپولیس برقرار کرده و آنان را بسیار دوست دارد ازاین رو نمی خواهد از این تیم جدا شود.

این در حالی است که برانکو ایووانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمایل زیادی به نگهداری اومانیا در تیم خود دارد او بارها قبل و بعد از اردوی این تیم درترکیه ابراز امیدواری کرده است که اومانیا هرچه زودتر به تیم خود باز گردد و درتمرینات تیم شرکت کند.

برانکو که اومانیا را همچنان بازیکن پرسپولیس می داند معتقد است او برای کمک به تیم ملی کشورش در مسابقات منطقه ای آمریکا مرکزی و لاتین شرکت کرده است و ما هم به تصمیم این بازیکن مبنی بر همراهی تیم ملی کشورش احترام می گذاریم.
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فردا شنبه با علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه دیدار خواهد کرد و یکی از مسایلی که درباره آن گفت و گو خواهد شد وضعیت اومانیا است.

برانکو همچنین از بین محمد باقر شعبانی و ایمان صادقی گزینه های دروازه بان دومی پرسپولیس یکی را انتخاب خواهد کرد.

اردوی 10 روزه تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه گذشته به اتمام رسید و بازیکنان به ایران بازگشتند.
شاگردان برانکو در نخستین دیدار خود درچارچوب این رقابت ها جمعه آینده با تیم پدیده مشهد در ورزشگاه آزادی دیدار می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)