پرسپولیس نیوز : نمایندگان باشگاه پرسپولیس روز گذشته (جمعه) از باشگاه سائوپائولو بازدید کردند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه سائوپائولو، نمایندگان باشگاه پرسپولیس روز گذشته (جمعه) از زمین تمرین تیم فوتبال سائوپائولو برزیل واقع در منطقه بارا فوندای شهر سائوپائولو بازدید کردند. عبدالله تفرشی، نماینده باشگاه پرسپولیس به همراه هیئت ایرانی که در برزیل حضور دارند ابراز علاقه کردند تا با باشگاه سائوپائولو در زمینه فوتبال حرفه‌ای و بخش‌های پایه‌ای همکاری داشته باشند.

تفرشی سائوپائولو را یکی از محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال در ایران خواند و از این تیم به عنوان برجسته‌ترین تیم‌ آمریکای جنوبی یاد کرد. در این بازدید اعضای هیئت ایرانی اطلاعات نسبتا خوبی از تاریخ باشگاه سائوپائولو و زمین تمرین بارا فوندا داشتند.

این 2 تیم در زمینه‌های مبادله بازیکن و مربیان رده‌ جوانان، انجام بازی‌های دوستانه، محصولات تولیدی و احتمالا برپایی مدرسه فوتبال در ایران همکاری خواهند کرد. علاوه بر این 2 تیم دانش و روش کار خود را نیز با یکدیگر مورد تبادل قرار خواهند داد.

خوزه آلکساندر مدیسیس، نایب رئیس باشگاه سائوپائولو و خوزه کارلوس دوسانتوس، سرمربی این تیم نیز خود را در مقابل تیم پرسپولیس که نزدیک به 30 میلیون هوادار دارد و در سال 1993 به قهرمانی آسیا رسیده است، مسئول می‌دانند.

در سایت باشگاه سائوپائولو به قرارداد همکاری پرسپولیس با باشگاه‌های میلان ایتالیا و اسپانیول و بارسلونای اسپانیا اشاره شده و آمده است: باشگاه پرسپولیس با داشتن ورزشگاهی با ظرفیت 90 هزار نفر تا کنون 9 عنوان قهرمانی در رقابت‌های باشگاهی ایران دارد. در حال حاضر هدایت این تیم را علی دایی به عهده دارد.

براساس آنچه در سایت این باشگاه برزیلی آمده است، باشگاه پرسپولیس همچنین در سراسر کشور بیش از 70 مدرسه فوتبال دارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)