مرجع خبری پرسپولیس : هافبك جديد باشگاه پرسپوليس پس از ثبت قرار داد رسمي خود با اين تيم، گفت : از پيوستن به پرسپوليس بسيار خوشحال هستم و براي گرفتن حقم از فوتبال به اين باشگاه پرطرفدار پيوستم.

عادل كلاه كج در گفت و گوي روز چهارشنبه خاطرنشان كرد: از ابتدا نيز مشكلي براي پيوستن به پرسپوليس نداشتم و در واقع برخي‌ها تلاش مي كردند تا برايم مشكل تراشي كنند.

وي افزود: در اين مدت به دنبال استعلام از سازمان بسيج كشور بوديم كه خوشبختانه با مساعدت باشگاه پرسپوليس و فرخزادي و همچنين بسيج كشور اين مشكل حل شد و توانستم عصر امروز قراردادم را با پرسپوليس ثبت كنم.

هافبك جديد باشگاه پرسپوليس گفت: مسوولان باشگاه صباي قم دوست داشتند تا يك فصل ديگر براي آنان بازي كنم و خودم نيز هيچ مشكلي با آنان نداشتم، اما ديگر انگيزه‌اي براي حضور در صبا نداشتم و زمانش رسيده بود كه تيم جديدي را تجربه كنم.

كلاه كج عنوان كرد: به هواداران پرسپوليس قول مي‌دهم محبت‌هايي كه در اين چند هفته به من داشته‌اند را با بازي‌هاي خوب در ليگ جبران كنم .

هافبك خوزستاني پرسپوليس اظهار داشت: يك بار با تيم فوتبال فولاد خوزستان قهرماني در ليگ برتر را تجربه كرده ام و حالا مي‌خواهم با ديگر تيم قرمزپوش كشور هم قهرمان بشوم.

وي در پايان گفت: با حضور در تمرينات بدنسازي و گروهي پرسپوليس هيچ مشكلي از لحاظ بدني ندارم و در صورتي كه سازمان ليگ كارت بازي ام را صادر كند، تيم پرسپوليس را در ديدار روز جمعه برابر استقلال اهواز همراهي خواهم كرد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)