خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن فجر پس از تصمیم به ماندن در شیراز گفت: رویانیان قرار بود مرا در مقایسه با آپیا در اولویت قرار دهد، اما او همزمان با چند بازیکن مذاکره کرده و صداقت نداشت.

رضا حقیقی درباره لغو انتقالش به پرسپولیس تهران، توضیح داد: بحث رفتن به پرسپولیس از ابتدای فصل وجود داشت و دو باشگاه بعد از کلی صحبت و مذاکره به توافق رسیدند، اما من در نهایت تصمیم گرفتم تا آخر فصل در فجر سپاسی بمانم.

وی ادامه داد: آقای رویانیان قول داد که من در اولویت قرار دارم اما همزمان با من با چند بازیکن دیگر مثل آپیا وارد مذاکره شد. من به آنها گفتم که اولویت‌بندی کنید یا من باشم یا آپیا. خود رویانیان هم گفت که من در اولویت هستم، اما رفت و مدام با آپیا جلسه گذاشت. من هم بعد از مشورت با یاوری تصمیم گرفتم در فجر بمانم.

حقیقی همچنین ادامه داد: اوایل فصل آقای یاوری با یکی از بازیکنان تماس گرفت و گفت به تیم فجر بیا اما این بازیکن رفت و یک هفته‌ بعد آمد. با این حال یاوری به او گفت که دیگر تو را نمی‌خواهم و تو رفته‌ای دورت را زده‌ای و کسی تو را نخواست و حالا به سراغ ما آمدی. شرایط من با پرسپولیس هم تقریبا مثل همین داستان بود. باشگاه پرسپولیس که دید آپیا نشد به سراغم آمدند. یعنی من این قدر ارزشم کم است که در اولویت دوم باشم. اگر این طوری است پرسپولیس را نمی‌خواهم. در همان تیم فجر کاپیتانم و بهترین بازی‌هایم را آنجا انجام می‌دهم.

بازیکن فجر همچنین در در پاسخ به این پرسش که مسایل مالی چقدر در تصمیم گیری‌اش تاثیر داشت؟ گفت: من ابتدا استخاره کرده بودم و بد آمده بود، اما با آقای استیلی صحبت کردم و خود رویانیان هم اصرار زیادی داشت و می‌گفت در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست. مردم هم در خیابان من را می دیدند و می‌گفتند که دوست دارند به پرسپولیس بروم، ولی رویانیان روی حرفش نایستاد و من از او احترامی ندیدم. مسایل مالی هم تا حدودی تاثیر داشت، اما رویانیان صداقت لازم را نداشت تا با او به توافق برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)