پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شخصاً از علی دایی آقای گل جهان خواسته‌ام تا جواب کریمی را ندهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اختلافاتی که بین علی دایی و علی کریمی بوجود آمده و این دو مصاحبه‌های تندی علیه یکدیگر انجام داده‌اند، سرمربی سرخپوشان را به خویشتن‌داری بیشتر دعوت کرد و گفت: کسانی باید در مورد پرسپولیس صحبت کنند که الان در تیم هستند. آنهایی که دیگر در تیم نیستند نباید پیرامون پرسپولیس صحبت کنند.

 

 محمد رویانیان  در خصوص اظهارات علی کریمی اظهار داشت: این موضوع باید هرچه سریع‌تر ختم به خیر شود. در حال حاضر دایی سرمربی تیم ما است و آنهایی که در این تیم پستی ندارند نباید حرف بزنند. شاید من هم فردا در پرسپولیس نباشم به همین دلیل حق ندارم در این باره صحبتی کنم.

وی افزود:‌ما باید حرمت‌ها را رعایت کنیم و من شخصاً‌ از علی دایی آقای گل جهان خواهش کردم به عنوان بزرگ فوتبال ایران درباره کریمی حرف و واکنشی نشان ندهد.

 

محمد رویانیان که عصر امروز دوشنبه در نشست خبری باشگاه پرسپولیس و همراه اول سخن می گفت با اشاره به این اختلافات گفت: من توصیه کردم که علیه هم صحبت نکنند چون هر دو پرسپولیسی هستند ولی امروز دایی سرمربی پرسپولیس است و کسانی باید در مورد پرسپولیس صحبت کنند که امروز در تیم هستند. فردا هم ممکن است من نباشم و فرد دیگری باشد و من نباید در مورد پرسپولیس صحبت کنم.

رویانیان ادامه داد: من از دایی خواستم سنگینی خود را حفظ کند و از دوستان دیگر هم می‌خواهم الآن که در پرسپولیس نیستند در مورد این حاشیه که سالهاست بلای خانمان‌سوز پرسپولیس است و باید قطع شود اظهار نظر نکنند. این موضوعی است که به پرسپولیس لطمه می‌زند و قطعاً دودش به چشم تیم خواهد رفت. ما باید کاری کنیم که به جای این صحبت‌ها به موفقیت پرسپولیس  کمک شود به همین دلیل من از علی دایی خواهش کردم که به هیچ عنوان پاسخی به اظهارات برخی آقایان ندهد. ایشان به عنوان سرمربی آقای گل و اسطوره باشگاه باید خویشتن دار باشد. من از او خواهش کردم آستانه تحملش را بالا ببرد.

 

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: دوستان دیگر هم نباید برای پرسپولیس حاشیه درست کنند چون بلای خانمان سوزی است که از قبل در پرسپولیس وجود داشته و باعث ایجاد حاشیه می شود و باید یک روز آن را قطع کرد.

محمد رویانیان در مورد ماندن یا رفتنش از باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم کی می‌خواهند من را بردارند. نمی‌دانم امروز می‌گیرند یا فردا. در دبی یا روسیه. یکسری در زمان آقای احمدی نژاد من را زدند یکسری هم می خواهند در زمان روحانی من را بزنند. اما من شبانه روز وقتم را برای باشگاه گذاشته ام و کار خودم را انجام می دهم.

رویانیان در پایان گفت: متاسفانه از سه ماه قبل وزیر را می خواستند بردارند و وزیر جدید هم یک ماه است می خواهد بیاید. چند ماه هم طول می کشد تا بیاید و ما را بردارد یعنی شش ماه از پتانسیل باشگاه و وقت من هدر رفته و چهار ماه هم بلاتکلیف بودم. اصراری ندارم بمانم اما ماموریتم را تمدید نکردند که بمانم. مسئله سر این نیست بلکه سر آقای ایکس است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)