پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مذاکرات غیر مستقیم با دایی با هماهنگی با مدیران راه‌آهن بود.

محمد رویانیان در گفت‌وگویی در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با بعضی از مربیان و بازیکنان قبل از پایان فصل، اظهار داشت: من در چند وقت اخیر و از وقتی که در پرسپولیس پست مدیریت را گرفته‌ام سعی کردم اصول حرفه‌ای را رعایت کنم و به آن پایبند باشم و از قوانین هرگز سرپیچی نکنم.

وی افزود: این حق طبیعی ماست که در پایان فصل با بازیکنانی که قرارداد ندارند، مذاکره کنیم. این امکان نیست که ما بنشینیم و بقیه با این بازیکنان صحبت کنند.

وی درباره علی دایی نیز گفت: نام علی دایی به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس در هیئت مدیره مطرح شد و ما هم بدون مخفی‌کاری و با صداقت این مسئله را اعلام کردیم. اگر می‌خواستیم همه چیز مخفیانه و غیر حرفه‌ای باشد، مذاکرات خود را رسانه‌ای نمی‌کردیم و این مسئله را بازگو نمی‌کردیم که دایی گزینه ماست و چراغ خاموش کارهای خود را انجام می‌دادیم اما ما به دنبال این مسائل نبودیم و شفاف همه چیز را اعلام کردیم.

مدیرعامل قرمزپوشان تاکید کرد: اگر در روزهای اخیر هم پیغام‌هایی برای سرمربیگری دایی رد و بدل شده با هماهنگی و موافقت مالک و مدیرعامل راه‌آهن صورت گرفته و تا به این لحظه مذاکره مستقیمی با ایشان نداشتیم. البته باز هم می‌گویم پیغام‌هایی که ردوبدل شده با هماهنگی مدیران راه‌آهن بوده است.

رویانیان در پایان خاطرنشان کرد: در فصل نقل و انتقالات نیز برخی‌ها به دنبال این هستند تا قیمت خود را بالا ببرند و از همین رو خبرهایی مبنی بر مذاکره باشگاه پرسپولیس با خودشان را بر سر زبان‌ها می‌اندازند؛ این روزها نام بازیکنان زیادی مطرح شده که با پرسپولیس در حال مذاکره هستند، که بسیاری از آنها صحت ندارد. ما از این متاسفیم که این مسائل واقعیت ندارد.برخی از باشگاه‌ها و آقایان از پرسپولیس انتقاد می‌کنند که اصول حرفه‌ای را رعایت نکرده‌ایم. این هم جای سؤال دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)