پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اولین بازیکنی خواهم بود که در فصل نقل و انتقالات از این تیم جدا می شوم.

 ˈمحمد قاضیˈ دوشنبه شب پس از برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس تهران مقابل ملوان بندرانزلی و با حالتی ناراحت به خبرنگاران گفت: نخستین بازیکنی بودم که در ابتدای فصل به دلیل علاقه قلبی به پرسپولیس آمدم و با شرایط موجود به طور یقین اولین فردی خواهم بود که از جمع سرخپوشان جدا می شوم.

وی افزود: شرایطم خوب نیست و اگر تا امروز صحبتی نداشته و تحمل کرده ام، فقط به خاطر یحیی گل محمدی و محمد رویانیان بوده است.

قاضی که بسیار برافروخته بود، تصریح کرد: من بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال بودم ولی با حضور در پرسپولیس، تیم ملی را از دست دادم.

وی ادامه داد: همه چیزم را از دست داده ام و فصل آینده به تیمی می روم که در آن توان خود را به خوبی نشان دهم.

 

 وی افزود: بازیکن ملی بودم و اولین کسی بودم که امسال با پرسپولیس قرارداد بستم. با کارهایی که کردند باعث شدند از لحاظ روحی آسیب ببینم و فوتبالم نیز از بین برود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز در زمین جان کندم اما دیدید با من چه برخوردی شد. در بین دو  نیمه و پس از 45 دقیقه تعویض شدم. دلیل این موضوع را نمی‌دانم. نه گل‌محمدی و نه دستیارانش با من صحبت نمی‌کنند. به آنها خیلی احترام گذاشتم و دیگر به این مسائل کاری ندارم و در این مدت تنها فوتبال بازی کردم، هر کاری که با من خواستند کردند. در این شرایط تیم ملی را از دست دادم، دلیل این اتفاق را نمی‌دانم و امیدوارم به من پاسخی بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)