پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم فصل را با یک قهرمانی به پایان برسانیم.

مهدی مهدوی‌کیا پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: در نیمه اول موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد اما پرسپولیس در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و توانست در نهایت هر سه امتیاز را کسب کند.

وی در مورد اینکه مقابل سپاهان قبل از شروع مسابقه خداحافظی می‌کند، عنوان کرد: از قبل اعلام کرده بودم در این مسابقه بیشتر از 5 تا 10 دقیقه بازی نخواهم کرد زیرا که دوست نداشتم در چنین بازی حساسی پرسپولیس دچار ضرر شود و یکی از تعویض‌هایش به خاطر من از بین برود.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: در بازی مقابل سپاهان که یکی از بهترین تیم‌های ایران است و در ورزشگاه آزادی خداحافظی می‌کنم و امیدوارم با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رویم، بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم. هدف‌مان این است که فصل را با یک جام به پایان برسانیم و فکر می‌کنم انگیزه ما برای قهرمانی بیشتر است.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس با بازی که امروز ارائه داد شانسی برای قهرمانی در جام حذفی دارد، تاکید کرد: شرایط دیدار فینال حذفی کاملا با بازی امروز فرق می‌کند، ما مقابل ملوان انگیزه نداشتیم ولی در بازی با سپاهان با انگیزه قهرمانی به میدان خواهیم رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)