پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باور کنید خودم هم از آینده‌ام بی‌خبرم اما باید با 4 جراج متخصص صحبت‌هایی داشته باشم.

مهرداد پولادی ابتدا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه آنطور که من دیدم شرایط پرسپولیس خوب است و بازیکنان خوب و تأثیرگذاری را در فصل جاری جذب کرده‌ایم. انشاء الله شرایط همین طور باشد تا امسال سال متفاوتی را نسبت به فصل قبل داشته‌ باشیم.

وی افزود: پرسپولیس در اولین بازی در لیگ برتر به نظرم کار خیلی سختی در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور سازی دارد اما همیشه در فوتبال اگر دو قدم اول را محکم برداریم موفقیت‌ها پشت سر یکدیگر می‌آید.

وی در پاسخ به سؤالی درباره وضعیت خودش نیز گفت: باور کنید هنوز هیچ چیز در خصوص من معلوم نیست. حتی نمی‌توانم بدوم و قسمت من مثل اینکه این است که من نتوانم پرسپولیس را همراهی کنم.

وی افزود: صحبت‌هایی را با چند متخصص و جراح داشته‌ام و به زودی هم با چهار جراح و متخصص صحبت خواهم کرد تا وضعیت مرا بررسی کنند. نمی‌دانم آینده‌ام چه می‌شود و باور کنید همه چیز دست خداست.

پولادی تاکید کرد: اگر مجبور شوم و در ایران به نتیجه نرسم به احتمال فراوان به خارج از کشور می‌روم اما تا بدین لحظه هیچ چیز مشخص نیست و از آینده‌ام هم بی‌خبرم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا از عاملان این اتفاق ناراحت هستید یا خیر گفت: دیگر چه بگویم اتفاقی بوده که افتاده است. قسمت من حتما این بوده و کاری نمی‌شود انجام داد اما آرزویم این است که این موضوع ختم به خیر شود.

مدافع قرمز‌پوشان در پاسخ به سؤالی که آیا این اتفاق باعث حسرت تو شده گفت: بالاخره هر فوتبالیستی که این اتفاق برایش پیش آید ناراحت می‌شود و از طرف دیگر ممکن است این موضوع برای هر بازیکن و ورزشکاری پیش بیاید برای من همین اتفاق افتاده و راضی به رضای خدا هستم امیدوارم هواداران دعایم کنند تا هر چه سریع‌تر به چارچوب سبز برگردم و به پرسپولیس کمک کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)