پرسپولیس نیوز :  مصطفی شکری می‌گوید طلب مامادوتال و سکوبرت از مبلغی که ادعا کرده‌اند کمتر است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت مامادوتال از این باشگاه به فیفا اظهار کرد: این بازیکن ادعا کرده که 120 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد اما مقدار طلب او اینقدر نیست. این اولین بار است که مامادوتال شکایت می‌کند و به فیفا طرح موضوع کرده است. ما هم باید طی نامه‌ای به این شکایت پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: پاسخ ما هم با توجه به استناد به سوابق خواهد بود. آن طور که من استخراج کردم رقمی را به این بازیکن بدهکار هستیم و باشگاه در پرداخت پول مامادوتال قصور داشته است با این حال در رقم طلب این بازیکن اختلاف نظر هست و مرجعی باید به این موضوع رسیدگی کند.

شکری درباره شکایت سکوبرت هم گفت: طلب این بازیکن کمتر است و چیزی در حدود 9 هزار دلار است. بحث‌هایی درباره پرونده او وجود دارد که به فیفا ارسال کرده‌ایم و منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.

وی درباره پرداخت کامل طلب وینگادا هم گفت: پرونده وینگادا به 4 سال پیش برمی‌گشت و به مدیریت‌های قبلی باشگاه مربوط می‌شد. با وجود اینکه در این 4 سال پرداختی به وینگادا وجود نداشت اما باشگاه در دو سال گذشته عملکرد خوبی در این پرونده داشت و برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رای فیفا در دادگاه CAS شکسته شد.

شکری گفت: مبلغی که فیفا در ابتدا در حکم خود برای طلب وینگادا آورده بود 380 هزار دلار بود اما این مبلغ به 292 هزار دلار کاهش پیدا کرد. من فکر می‌کنم خیلی از این مسائل را می‌توان به نحوی اداره کرد که اصلا پرونده‌ای در فیفا ایجاد نشود. اگر تعهدات بازیکنان به موقع به آن‌ها پرداخت شود، مشکلی پیش نمی‌آید اما این پرونده‌ها از آنجا که مربوط به گذشته است، پرداخت‌شان اجتناب‌ناپذیر است.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس همچنین درباره پرونده شکایت ژوزه از پرسپولیس به فیفا هم گفت: بعد از شکایت ژوزه ما هم از او به فیفا شکایت کردیم و در حال حاضر 8 پرونده از این شکایت در فیفا وجود دارد. با توجه به ظرافت پرونده و حجم موضوع، رسیدگی به آن باید با تامل بیشتری انجام شود. ما در این رابطه با کمیته بازیکنان فیفا در تماس هستیم و منتظریم که فیفا رای خود را اعلام کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)