مرجع خبری پرسپولیس : طرفین بر سر مسائل مالی به توافق کامل رسیدند و مذاکرات برای برخی جزئیات قرارداد از جمله حدود اختیارات مصطفی دنیزلی همچنان ادامه دارد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ همانطور که پیش از این نوشتیم مصطفی دنیزلی شب گذشته چراغ سبز خود را برای هدایت مجدد پرسپولیس به مسئولان باشگاه اعلام کرد.

یکی از نزدیکان باشگاه در این خصوص می گوید: دنیزلی اعلام کرد قصد دارد برای آخرین بار به دنیای مربیگری بازگردد و به همین خاطر علاقه مند است کار ناتمام خود را با پرسپولیس به اتمام برساند از همین رو طرفین به سرعت در خصوص مسائل مالی به توافق رسیدند و مذاکرات بر سر برخی جزئیات قرارداد همچنان ادامه دارد.

 

مصطفی دنیزلی که طی هفته های گذشته به خاطر قرارداد با شبکه تلویزیونی ترکیه پیشنهاد هدایت سرخپوشان را نپذیرفت با پایان یافتن قراردادش اعلام کرد به احترام هواداران پرسپولیس حاضر است مذاکرات خود را با این باشگاه از سر بگیرد.

 

طبق اخبار رسیده مذاکرات طرفین همچنان ادامه دارد و نتایج آن بعد از ظهر امروز مشخص خواهد شد. در صورت توافق نهایی دنیزلی بزودی برای امضای قرارداد 18 ماهه به تهران سفر خواهد کرد.

 

باشگاه پرسپولیس همچنین قصد دارد در صورتی که همکاری با مصطفی دنیزلی به هر دلیل منتفی شد از میان لوکا بوناچیچ و پتروویچ صربستانی یک نفر را به عنوان سرمربی آینده این تیم معرفی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)