قول می دهم از این گلها زیاد بزنم/سپاهان تیم ملی ایران بود
مرجع خبری پرسپولیس : هافبک برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مدتها نیمکت‌نشینی مقابل سپاهان به میدان رفت و یک گل هم برای پرسپولیس به ثمر رساند اما در نهایت تیمش شکست سنگینی را مقابل سپاهان بدست آورد.

 

“تیاگو فراگا”  گفت: بدشانس‌ترین بازیکن برزیلی شاغل در فوتبال ایران هستم. در اوج آمادگی نیمکت‌نشین بودم حالا هم که مقابل سپاهان به میدان رفتم و موفق به گلزنی شدم تیمم شکست خورد.

 

وی درباره بازی مقابل سپاهان اظهارداشت: در بازی با سپاهان موقعیتهایی داشتیم که از دست دادیم. بعد از اینکه گل برتری را زدیم در لاک دفاعی فرو رفتیم و حریف ما از این فرصت استفاده کرد و حملات بیشتری را روی دروازه ما ایجاد کرد.

 

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: به اعتقاد من سپاهان تیم ملی ایران بود. خیلی از بازیکنان این تیم را در بازی مقابل برزیل دیده بودم. با وجود شکستی که مقابل سپاهان داشتیم اما نباید پشت علی دایی را خالی کنیم. ما از لحاظ روحی ضعیف بودیم و در نیمه دوم افت کردیم ضمن اینکه چند بازیکن مصدوم هم داشتیم که همین مسائل باعث شد نتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

 

تیاگو درباره بازی با پیکان گفت برای اینکه از این شرایط خارج شویم و این باخت را بدست فراموشی بسپاریم باید در این بازی برنده شویم. به همه هواداران قول می‌دهم در هر بازی که میدان بروم گلزنی کنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)