پرسپولیس نیوز: تیم داوری دربی 80 از ساعت 15 و 45 دقیقه برای بازدید از وضعیت ورزشگاه وارد زمین شد.
دربی 80 از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم داوری این مسابقه از ساعت 15 و 45 دقیقه برای بازدید از وضعیت ورزشگاه و زمین چمن وارد زمین مسابقه شدند.
 
* همزمان با ورود تیم داوری تماشاگران استقلال به شدت تیم خود را تشویق کردند.
 
* چند نفر از بازیگران از جمله علی کاظمی، هادی کاظمی و حامد تهرانی در ورزشگاه حضور دارند تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.
 
* اسکوربورد ورزشگاه هواداران را به استفاده از مترو تشویق کرد.
 
* چند نفر از دوستان نژادفلاح قصد داشتند وارد زمین شوند که ماموران حراست مانع ورود آنها شدند. این موضوع باعث شد درگیری لفظی بین آنها ایجاد شود.
 
* دور تا دور جایگاه پرسپولیسی‌ها با پرچم قرمز و اطراف جایگاه استقلالی‌ها با پرچم آبی‌رنگ پوشیده شده است جالب اینجاست که رنگ پرچم جایگاه استقلالی‌ها آبی فیروزه‌ای است.
 
* موسی سلامت جانباز پرسپولیسی با پرچم بزرگ قرمز با نوشته «یاحسین» وارد زمین شد و در کنار نیمکت پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.
 
* افشین پیروانی در ورزشگاه حاضر شد و به جایگاه ویژه رفت اما پس از زمان کوتاهی وی را به سمت اتاق ویژه گزارشگران راهنمایی کردند.
 
* کفشگری بازیکن پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دربی را از دست داده است در جایگاه ویژه حاضر شد تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.
 
* چند تن از روحانیون هم با لباس روحانیت به ورزشگاه آمدند تا بازی را از نزدیک نظاره کنند.
 
* یک گروه تواشیح برای تماشاگران به مناسبت عید مبعث برنامه ویژه اجرا کرد که در همین زمان اسکوربورد ورزشگاه هم این عید بزرگ را به تماشاگران تبریک گفت.
 
* تماشاگران پرسپولیس یک پرچم بسیار بزرگ قرمزرنگ با خود به ورزشگاه آوردند و تقریبا یک سکو را پر کرده است. پرچم قرمز تماشاگران پرسپولیس باعث شد هواداران استقلال شعارهایی علیه آنها سر دهند.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)