مرجع خبری پرسپولیس : تیم شهید منصوری قرچک قهرمان مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل 89 نماینده فوتسال ایران در پیکارهای جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.


دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از روز 26 ژوئن تا یک ژوئیه 2011 (5 تا 10 تیرماه 1390) در دوحه قطر برگزار می شود. قرعه کشی این مسابقات روز شنبه 28 اسفندماه برگزار خواهد شد.


از کمیته فوتسال همچنین خبر می رسد، مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال آینده با حضور 14 تیم برگزار می شود که 12 تیم آن در فصل 89 در لیگ برتر حضور داششتند. بدین ترتیب تیم پرسپولیس که در فصل 89 لیگ برتر فوتسال با 18 امتیاز قعرنشین جدول رده بندی شده بود، می تواند فصل آینده نیز در جمع تیم‌های لیگ برتری فوتسال باشد.

 

این تیم به رهبری محمدرضا حیدریان کایپتان سابق تیم ملی فوتسال ایران ، با  مشکلات متعددی از جمله بدهی به بازیکنان پیشین مواجه شد که حتی با حکم کمیته انضباطی از امتیازات این تیم کسر شد که در نهایت به لطف تغییر تعداد تیم ها در لیگ برتر ماندنی شد.

 

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه در کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس گفته بود آن قدر مشکلات برای این وجود دارد که اگر آن را منحل کنند سنگین تر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)