پرسپولیس نیوز : هواداران تیم پرسپولیس از روز گذشته تاکنون در مقابل هتل محل اقامت سرخپوشان حضور دارند و این در شرایطی است که ازدحام هواداران راه عبور و مرور خیابان را با کندی مواجه کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته وارد اصفهان شد و در هتل عباسی این شهر اسکان یافت. پیش از ورود سرخپوشان، هواداران پرسپولیس مقابل هتل حضور داشتند و به آنها خوشامد گفتند. از امروز صبح نیز بر تعداد این هواداران افزوده شد و تاکنون که بازیکنان قصد خروج از هتل را به مقصد ورزشگاه دارند، ازدحام هواداران به حدی رسیده است که راه تردد وسایط نقلیه و عبور و مرور را با مشکل مواجه کرده است. البته این ازدحام به دلیل دیدار هواداران با بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس است و پس از خروج بازیکنان از هتل، مشکلی برای تردد وجود نخواهد داشت.

همچنین سرخپوشان ساعت 16:30 یعنی حدود سه ساعت پیش از آغاز بازی راهی ورزشگاه شدند، آنهم به دلیل شلوغی خیابان‌های شهر اصفهان که البته با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، اتوبوس سرخپوشان مشکلی برای  رسیدن به ورزشگاه نخواهد داشت.

 

*بلیط فروشی از ساعت 3 بعد از ظهر امروز در دو گیشه شرقی و غربی ورزشگاه فولادشهر آغاز شده و طرفداران هر  دو تیم مشغول تهیه بلیط هستند.

*بازار فروش بوق و پرچم در محوطه پارکینگ ورزشگاه داغ داغ است.

*حضور تعداد قابل توجهی نیروهای نظام امنیتی ورزشگاه فولادشهر و نیروهای ویژه استان اصفهان نشان دهنده حساسیت این بازی است.

*قیمت بلیط های ورزشگاه برای بازی امروز 5000 تومان تعیین شده  است.

*بازار کری خوانی بین طرفداران هر دو تیم از بیرون محوطه ورزشگاه فولادشهر با گرمی خاصی آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد.

*تعداد قابل توجهی از اصحاب رسانه و تصویربرداران و گزارشگران با حضور در ورزشگاه فولادشهر قصد دارند تمام جزئیات این بازی را از پیش از شروع بازی تحت پوشش قرار دهند.

*سپاهانی ها با طعنه زدن به رتبه فصل قبل پرسپولیس قهرمانی تیم شان در لیگ برتر را نشان دهنده اقتدار سپاهان در فوتبال ایران عنوان می کنند.

*سرخپوشان ساعت 16:30 یعنی حدود سه ساعت پیش از آغاز بازی راهی ورزشگاه شدند، آنهم به دلیل شلوغی خیابان‌های شهر اصفهان که البته با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی، اتوبوس سرخپوشان مشکلی برای  رسیدن به ورزشگاه نخواهد داشت.

*حدود سه ساعت قبل از شروع بازی طرفداران هر دو تیم مقابل در ورودی ورزشگاه منتظر رسیدن اتوبوس دو تیم هستند تا بازیکنان پرسپولیس و سپاهان را تشویق کنند.

*هواداران سپاهانی با کلاه های زرد و مشکی، صورت های رنگ آمیزی شده سوار بر اتومبیل هایی که صدای ترانه از آنها بیرون می آید خود را به ورزشگاه فولادشهر می رسانند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 19:25 امروز پنجشنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با قضاوت حسین زرگر آغاز می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)