یکشنبه 4 اسفند (11:42)

مرجع خبری پرسپولیس :  تلاش‌ها برای برگرداندن علی کریمی به تیم ملی با مصاحبه دستیار علی دایی باری دیگر با شکست روبرو شد.

درحالی که پس از درخشش مجدد کریمی در لیگ همراه پرسپولیس تلاش های بسیاری می شد تا دوباره بتوانند کریمی را متقاعد به آشتی با علی‌دایی کنند و با ایجاد وحدت ملی ، تیم ملی با ترکیبی کامل تر از همیشه به مصاف رقیب قدرتمندش یعنی عربستان برود و شانسش برای صعود به جام جهانی را بالا ببرد ، مصاحبه ای از هومن افاضلی دستیار علی دایی ، همه چیز را به هم ریخت.

کریمی که با رایزنی های انجام شده کم کم داشت متقاعد می شد تا بپذیرد در صورت دعوت ، به تیم ملی برگردد وقتی مصاحبه ایپنا با افاضلی را دید دوباره نظرش برای بازگشت به تیم ملی همان شد که پیش از این بود. افاضلی ، دستیار دایی درباره کریمی می گوید:« اگر او اعلام آمادگی کند ، دایی درباره دعوتش به تیم ملی تصمیم می گیرد. سرمربی تیم ملی نمی تواند فکرش را دریگر بازیکنی کند که تمایلی به حضور در تیم ملی ندارد. اگر او اعلام کند در خدمت تیم ملی است ، دایی هم روی دعوتش فکر می کند.»

این موضع را هرچند در حالتی خوشبینانه به چراغ سبز کادرفنی برای بازگشت دایی تعبیر کرد اما شماره  8 پرسپولیس خیلی از شنیدن جملاتی اینچنینی خوشحال نمی شود. او در واکنش به این مصاحبه بر موضع منفی اش دوباره اصرار کرد. در این باره یکی از نزدیکان به ستاره جنجالی اما محبوب پرسپولیس در این باره می گوید:« او برنمی گردد. مصاحبه افاضلی را خوانده بود اما نه تنها نظرش عوض نشد ه بیشتر مصر شد برنگردد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)