پرسپولیس نیوز :  بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که در حال حاضر قصد مربیگری ندارد و صحبت‌هایش با مالک باشگاه خونه به خونه تنها درباره شرایط این تیم بوده است.

علی کریمی ، درباره اینکه شایعه شده به‌عنوان سرمربی تیم خونه به خونه فعالیت خود را در عرصه مربیگری آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: من با آقای حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه دوست و رفیق هستم. در هفته گذشته ایشان با من تماس گرفت و درباره شرایط تیمش صحبت کرد. من هم به وی گفتم هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: از صحبت‌هایی که با مالک باشگاه کردم شاید این‌گونه برداشت شده که بحث سرمربیگری من به میان آمده است، ولی در حال حاضر چنین قصدی ندارم و نمی‌خواهم در دنیای مربیگری حضور داشته باشم. تمام صحبت‌های ما درباره شرایط باشگاه بود، نه چیز دیگر.

کریمی تصریح کرد: با شناختی که از آقای حسن‌زاده دارم مطمئنم که بهترین تصمیم را درباره این تیم می‌گیرد، همان‌طور که تاکنون چنین بوده و خونه به خونه جزو مدعیان صعود به لیگ برتر قرار دارد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چرا که فوتبال مازندران پتانسیل بالایی دارد و بازیکنان خوبی در این استان حضور داشته و دارند. مردم خونگرم بابل نیز به‌شدت هوادار فوتبال هستند و امیدوارم با حضور در لیگ برتر نتیجه زحمات و تلاش تیم‌شان را ببینند.

هافبک پیشین تیم ملی با تأکید بر اینکه تمام صحبت‌ها درباره سرمربیگری‌اش در تیم خونه به خونه شایعه است، گفت: بهترین اتفاق برای این تیم را مسئولان باشگاه رقم خواهند زد و در نهایت امیدوارم این اتفاق خوب با صعود به لیگ برتر همراه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)