مرجع خبری پرسپولیس : مهدی مهدوی کیا ، ایمن زاید و حسین بادامکی سه بازیکن پرسپولیس بودند که در نیمه دوم مسابقه برابر استقلال به میدان آمدند و سرنوشت دربی هفتاد و چهارم را سه نفری عوض کردند.

 

درست لحظه ای که مهدوی کیا وارد زمین شد ، اگر به چهره او دقت می کردید اراده ای عجیب برای تغییر بازی در سیمای او پیدا بود. اما چه شد که بازیکنان جایگزین پرسپولیس چنین کردند؟

 

 

مهدوی کیا در این خصوص می گوید: «باور داشتیم که می‌توانیم بازی باخته را با 10نفر عوض کنیم. اگر باور نداشتیم که سه گل نمی‌زدیم. ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و 10نفره هم بودیم.

دنیزلی قبل از بازی با من حرف زد و گفت که نمی‌خواهم از تو در خط دفاعی استفاده کنم. او قصد داشت از من در خط هافبک و برای کارهای تهاجمی استفاده کند و من هم به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. وقتی به زمین رفتم نهایت تلاشم را به خرج دادم.

 

دنیزلی از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب تیم را آماده کرد و همانطور که وعده داده بود دربی را نباخت. دنیزلی قبل از بازی در رختکن تمامی بازیکنان نیمکت‌نشین را جمع کرد و به ما گفت که این شما هستید که امروز سرنوشت مسابقه را رقم خواهید کرد. این حرف‌های دنیزلی نشان داد که او واقعا یک مربی بزرگ است.»

 

صحبت های مهدوی کیا بیش از پیش بلندی نظر و دور اندیشی مصطفی دنیزلی را نمایان می کند ، جایی که به جای فریاد کمبودها ، حداکثر استفاده را از داشته ها و توانایی هاش انجام می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)