پرسپولیس نیوز : پیشکسوت نسل اول پرسپولیس گفت: مدیریت، تجربه لازم را دارد، کادر فنی خوبی داریم و بازیکنانی در سطح مطلوب داریم که حتی از بعضی بهره نبرده‌ایم و با این پتانسیل، پرسپولیس می‌تواند از بحران خارج شود.

حمید جاسمیان در گفتگو با سایت  باشگاه پرسپولیس افزود: من به تیم فوتبال پرسپولیس امیدوارم. در فوتبال نباید با چند باخت از همه چیز ناامید و با چند پیروزی هم مغرور شد. تیم در شرایط بحرانی قرار داشته است که خروج کامل از آن با درایت و تدبیر ممکن است. بالاخره تغییرات مکرر تبعات زیادی دارد و برای خروج از شرایط لازم است که ابتدا ثبات ایجاد شود. از این رو اعتقاد دارم نباید دیگر در بخش مدیریتی و کادر فنی تغییر ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر آقای نژاد فلاح مدیر پرسپولیس هستند که با توجه به سوابق قبلی با باشگاه و شرایط تیم آشنایی دارند. در واقع تجربه لازم را دارند و می‌توانند به بهبود شرایط و خروج از بحران کمک کنند. همچنین امیدوارم ارتباط خوبی با پیشکسوتان برقرار شود چون اکثریت این قدیمی‌ها که برای تیم زحمت کشیده‌اند چیزی جز عزت و احترام نمی‌خواهند. در کادر فنی هم بچه‌های قوی داریم. درخشان، عبدی و امامی‌فر درجات مربیگری را طی کرده‌اند و علم این کار را دارند و فرصت لازم است.

جاسمیان که هنوز لقب سیم خاردار پرسپولیس را بین هواداران قدیمی یدک می‌کشد، خاطرنشان کرد: از نظر بازیکن هم توانایی خوبی در تیم وجود دارد. همین حالا ما بازیکنانی مثل دغاغله و صادقیان را داریم که هر تیمی خواهان آنها بوده است و با وجود هزینه‌های زیادی که شد، هنوز در این فصل برای ما بازی نکرده‌اند. در واقع بخشی از پتانسیل تیم هنوز استفاده نشده است و اگر اینها به جریان بازی تیم اضافه شوند، قطعا تاثیرگذار خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)