مرجع خبری پرسپولیس : سیم خاردار پرسپولیس و پیشکسوت ارزنده سرخپوشان که بازی های به یاد ماندنی اش خاطرات شیرینی را در ذهن هواداران تداعی می کند.


در بوشهر از هتل تا پایان بازی و پس آن در کنار بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس حضور یافت و برای بالا رفتن روحیه بازیکنان، با آنها صحبت کرد. گفتگوی حمید جاسمیان از حضورتان می گذرد:

 

آقای جاسمیان در بوشهر چه می کنید؟

من روز گذشته ناظر بازی ایران جوان بوشهر و گسترش فولاد تبریز بودم و دیدم تیم خودم پرسپولیس با تیم شاهین که پرسپولیسی های زیادی را در کنار خود دارد، بازی دارند و به همین منظور تشخیص دادم که این بازی را نیز از نزدیک ببینم.

 

 

 

بازی چطور بود؟

واقعا لذت بردیم از صمیمیت دو تیم اما فوتبال جالبی را شاهد نبودیم و آن به جهت زمین نامناسب ورزشگاه بود، اما مسئولان ورزشگاه نهایت تلاش خودشان را کردند تا این بازی برگزار شود.

در خصوص پرسپولیس…

با توجه به مشکل پرواز بازیکنان، خستگی آنها و مشکلات زمین و جو ورزشگاه، بر خلاف بازی گذشته پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و واقعا جای تشکر دارد که برای این تیم، همه امکانات مهیاست.

در مورد گل دریافتی پرسپولیس چه نظری دارید؟

پرسپولیس این گل را در حالی دریافت کرد که باید دروازه بان و خط دفاعی بیشتر از اینها هماهنگی داشته باشند. روی این ضربات نمی شود حساب کرد. مخصوصا بازیکن تیم ملی عراق که زاویه ها را بخوبی می شناسد و تشخیص می دهد به چه شکلی به گل برسد.

بازی پرسپولیس نسبت به دیدار قبل چه تغییری داشت؟

بچه ها نسبت به بازی گذشته مقابل راه آهن عملکرد بهتری داشتند و توانستند یک لقمه لذیذ 3 امتیازی را از دهان تیمی تصاحب کنند که به هیچ میهمانی اجازه چنین کاری را نمی دهد.

با توجه به اینکه عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال هستید، جو ورزشگاه را چطور ارزیابی می کنید؟

این تماشاگران یکسری تعصبات بی مورد دارند که ما معتقدیم تماشاگری که می آید در ورزشگاه باید بازی زیبا را ببیند. فرهنگ ما هنوز به آنجا نرسیده که از یک بازی جذاب، لذت ببریم و با تشویق های خود روحیه بازیکنان را در زمین افزایش دهیم. تماشاگران باید قدر این بازیکنان را بدانند چرا که اگر آنها نباشند تماشاگری وجود ندارد. ما امیدواریم دوباره ورزشگاه های ما همچون گذشته میزبان خانواده ها باشد، چرا که در گذشته نه به داور توهین می شد، نه بازیکن و نه سرمربی و تنها کار هواداران تشویق تیم و بازیکنان بود.

پرسپولیس را در بازی های آسیایی چطور می بینید؟
این تیم باید کمی تقویت شود و بچه ها نیز باید بیشتر با هم هماهنگ شوند، چون از نظر هماهنگی هنوز به آن شرایط ایده آل نرسیده اند و میان خط هافبک، فوروارد و مدافعان فاصله احساس می شود. انشاءا… با حضور هاشمیان و تمرینات مستمر و ویژه تیمی بتوانند در مسابقات آسیایی به جایگاه اصلی خود برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)