اگر نتيجه MRI بازيکن برزيلي و مصدوم استقلال مثبت نباشد حذف نام وی از ليست استقلال قطعي است و قرار است يک بازيکن اهل بوليوي جاي او را بگيرد.

 جام ورزشی؛ فابيو جانواريو چند هفته‌اي است که تحت نظر دکتر نوروزي فيزيوتراپي مي‌کند تا شايد زانوي آسيب‌ديده‌اش بدون نياز به جراحي خوب شود و به ميادين بازگردد.

در مدتي که جانواريو فيزيوتراپي مي‌کرد شايعات زيادي درباره وضعيت او شنيده مي‌شد و حتي صحبت از خروج نام او از ليست استقلال در نيم‌فصل بود. اين بازيکن مصدوم امروز قرار است از زانوي مصدومش MRI بگيرد تا مشخص شود وضعيت زانويش چگونه است و آيا نياز به جراحي دارد يا نه.

امیر قلعه نویی در آخرین اظهارنظر خود اعلام کرد که هافبک برزیلی اش به بهبودی کامل رسیده و می تواند بدون عمل جراحی در تمرینات استقلال شرکت کند! اما از امیر پرسیده شده که اگر جانواریو نیاز به جراحی داشت آن وقت تکلیف چه خواهد شد که امیر قدری مکث کرده و گفته: «خب، اگر این طور باشد به طور قطع او را از لیست کنار می گذاریم.»

روند خریدهای استقلال نیز به سمتی پیش می رود که نشان می دهد مسوولان باشگاه استقلال احتمال بیرون گذاشتن نام جانواریو را از لیست بیشتر از ماندنش می دانند. صحبت از جذب احمدجمشیدیان است یا میلاد زنید پور. بازیکنانی که می توانند در پست هافبک بازیساز به میدان بروند. این یعنی احتمال داده شده جانواریو از لیست کنار گذاشته بشود. از طرفی بحث‌های دلاری هم مطرح است.

وقتی استقلالی ها نمی توانند دلار لازم را تهیه کنند تا به جانواریو بدهند چه اصراری به ماندنش است. پای فابیو هم که شاید در نیم فصل دوم یاری نکند بنابراین بهترین راهکار برای فراراز این مخمصه کنار گذاشتن جانواریو و جذب بازیکنانی است که هزینه دلاری نداشته باشند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)