مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبین به عنوان مسوول رسیدگی به مشکلات احتمالی،انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران در جلسات تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس تعیین شد.

 

حبیب کاشانی و محمود خوردبین، روز گذشته در جلسه‌ای، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و مسایل مربوط به این تیم بحث و تبادل نظر کردند. با توجه به وضعیت نامناسب جایگاه خبرنگاران در مجموعه ورزشی شرکت واحد، قرارشد امکانات مناسبی برای خبرنگاران در مجموعه ورزشی درفشی‌فر مهیا شود.

 

مجموعه درفشی‌فر بزودی به عنوان کمپ باشگاه پرسپولیس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای رفاه حال خبرنگاران، جایگاه و همچنین اتاق ویژه‌ای با امکانات ارسال خبر احداث کند تا خبرنگارانی که سر تمرینات این تیم حاضر می‌شوند از این نظر با مشکلی روبه رو نشوند.

 

 

علاوه بر این موضوع، با توجه به خبر مربوط به برخورد نامناسب با خبرنگار یکی از رسانه‌ها، محمود خوردبین به عنوان مسوول رسیدگی به مشکلات احتمالی، انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران در جلسات تمرینی زمین شرکت واحد تعیین شد.

 

گفتنی است با توجه به اینکه مالکیت مجموعه درفشی به عهده باشگاه پرسپولیس می باشد ، بهره برداری و نظارت بر آن نیز توسط افراد منتسب به این باشگاه انجام شده و از ناهماهنگی در زمین های اجاره ای کاسته خواهد شد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)