پرسپولیس نیوز : تیم منتخب دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی اعلام شد که نامی از تیم تحت‌هدایت برانکو ایوانکوویچ دیده نمی‌شود.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تیم منتخب دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد که در این بین نامی از تیم فوتبال پرسپولیس، تنها نماینده باقیمانده کشورمان در این رقابت‌ها دیده نمی‌شود. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی رفت از این مرحله برابر الاهلی عربستان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

تیم منتخب دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر  است:

دروازه‌بان: عیسی (العین امارات)

مدافعان: اِلسینیو (کاوازکی فرونتاله ژاپن)، هوساوی (الهلال عربستان)، تانیگوچی (کاوازکی فرونتاله ژاپن) و وانگ (شانگهای اس‌آی‌پی‌جی چین)

هافبک‌ها: کوبایاشی (کاوازکی فرونتاله ژاپن)، لئوناردو (الاهلی عربستان)، نتو(کاوازکی فرونتاله ژاپن) و لناگا (کاوازکی فرونتاله ژاپن)

مهاجمان: موتو (اوراوا رد دایموندز ژاپن) و وو لی (شانگهای اس‌آی‌پی‌جی چین)

همچنین فهرست بهترین بازیکنان دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد که در این بخش یو کوبایاشی از کاوازاکی فرونتاله ژاپن با به ثمر رساندن ۲ گل برابر اوراوا رد دایموندز و کسب ۸٫۶ امتیاز به عنوان بازیکن برتر هفته انتخاب شد. در این بخش هم خبری از پرسپولیسی‌ها نیست اما لئوناردو داسیلوا از الاهلی حریف پرسپولیس در لیست حضور دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)