مرجع خبری پرسپولیس : اسامي پيشنهادي هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس ارائه شد.

 

 

بر اساس ليست پيشنهادي مطرح شده در وزارت ورزش و جوانان براي هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس، از مسعود زريبافان، اميررضا واعظي آشتياني، علي انصاري، خسرو دانشجو و علي فتح‌الله زاده براي باشگاه استقلال و  در هیئت مدیره پرسپولیس از جعفر كاشاني، محمود خوردبين،‌ علي پروين، محمدحسن انصاري فرد و حبيب كاشاني براي باشگاه پرسپوليس نام برده مي‌شود.

در شرايطي كه اعلام شده ايران تنها تا جمعه فرصت دارد تا ليست هيئت مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را براي AFC ارسال كند، بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه فدراسيون فوتبال يك هفته تا 10 روز آينده هم فرصت دارد تا ليست اوليه اسامي هيئت مديره را براي AFC بفرستد.

از طرفي تا بررسي نهايي اسامي هيئت مديره توسط AFC مسئولان وزارت ورزش و جوانان سه يا چهار هفته فرصت دارند چنانچه بخواهند تغييري ايجاد كنند يا ليست ارسالي را تكميل كنند، ليست نهايي خود را به AFC ارائه دهند.

اين فهرست يكي از فهرستهاي پيشنهادي ارائه شده به وزير ورزش و جوانان است كه شنيده مي‌شود برخي از اين افراد نامشان حذف شده و احتمال تغييراتي در اين فهرست وجود دارد.

 

 

نکته جالب این فهرست این است که هیچ کدام از نام های قبلی مطرح شده برای عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس (از جمله افراد سیاسی و اقتصادی)در آن دیده نمی شود و تنها عضو ثابت نام حبیب کاشانی است که در تمام فهرست ها موجود است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)