مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم استیل آذین به علت مصاحبه علیه سرمربی تیم ملی  و باشگاه پرسپولیس به دلیل رفتار تماشاگرانش جمریه شدند.

 

کمیته انضباطی فدراسیون پس از احضار و شنیدن توضیحات حسین کعبی به دنبال شکایت افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از این بازیکن تیم استیل آذین، اظهارات وی در مورد سرمربی تیم ملی و جایگاه این تیم را فاقد وجاهت دانست.


بر این اساس حسین کعبی به مدت شش ماه از انجام هرگونه مصاحبه مرتبط با تیم ملی فوتبال، عوامل آن و مسئولان فدراسیون محروم و به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. کعبی یک هفته برای درخواست تجدیدنظر از کمیته استیناف فرصت دارد.

از سوی دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان که در روز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار شد

 

مبنی بر توهین تماشاگران منتسب به پرسپولیس و اقدام به اهانت علیه سپاهان و سرمربی آن، رای خود را صادر کرد.

 

بر این اساس در روز بیست و چهارم خرداد و در غیاب سرپرست پرسپولیس، کمیته انضباطی ضمن رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در آن دیدار، باشگاه پرسپولیس را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره یک هفته مهلت تجدید نظر در کمیته استیناف را خواهد داشت.


همچنین کمیته انضباطی فدراسیون در مورد رای قطعی و صادره امید طیری مربی پیشین باشگاه صنعت نفت آبادان که پنج سال پیش صادر شده بود، به باشگاه صنعت نفت آبادان اخطار کسر امتیاز داد.


کمیته انضباطی در نامه‌ای به هیئت فوتبال فوتبال استان خوزستان اعلام کرد: در مورد اجرای رای قطعی و صادره در تاریخ 84/9/29 مبنی بر محکومیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به پرداخت 14میلیون تومان به امید طیری مربی پیشین این تیم و باتوجه به گذشت مدت طولانی و تمکین نکردن باشگاه به اجرای رای، مدیرعامل باشگاه مربوطه به مدت یک هفته مهلت دارد تا در کمیته انضباطی حاضر شود، در غیر این صورت استنکاف باشگاه از تحصیل رضایت شاکی، قاعده کسر امتیاز درباره این تیم اعمال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)