پرسپولیس نیوز : سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با حضور در محل ستاد باشگاه ذوب آهن باسعید آذری مدیر عامل  این باشگاه  دیدار و گفتگو نمود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از این دیدار صمیمانه در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت:بنا به وظیفه ام و به جهت احترامی که برای شخص آقای آذری قائل هستم جهت تعاملات بهتر و بیشتر دو باشگاه و طرح تقاضاهایی که داشتم حضورا به خدمتشان رسیدم  و ایشان نیز همانگونه که از منش وشخصیتشان انتظار می رفت با رویی  گشاده پذیرای من شدند.

 وی افزود: نتیجه این نشست صمیمانه بسیار خوب وپربار بود  وبسیار خوب است که مدیران باشگاهها پیرامون تعاملات فی مابین مستقیما وبدون واسطه بایکدیگر ملاقات نمایند تا بدین ترتیب پای دلالان و واسطه ها از فوتبال بریده شود و قیمتهای نجومی شکسته شود.

 

سردار رویانیان در پایان تصریح نمود:بدون شک در فصل آتی برنامه های فراوانی جهت همکاریها وتعاملات دو جانبه با باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و مدیرعامل با دانش این باشگاه خواهیم داشت.

 

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن نیز در این رابطه گفت:  ضمن تشکر از اظهار لطف مدیر عامل محترم پرسپولیس  باید گفت که قطعا از شخصیتی همچون سردار رویانیان و باشگاه بزرگی چون پرسپولیس به جزاین نیز انتظاری نمی رفت.

 

وی افزود: مراوداتی از این دست می تواند تبدیل به نوعی الگو و مدل هم افزایی مدیران کلان ورزش بویژه مدیران باشگاههای کشور گردد، زیرا معتقدم مدیران می توانند در بستر احترام به دیدگاهها و ارتقا سطح تعاملات مستقیم  و دو جانبه به پدیده ناهنجار دلالیسم در فوتبال کشور پایان دهند یا حداقل آنرا بسیار کمرنگ نمایند.

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در ادامه اظهارداشت:با توجه به حمایتهایی که مدیریت محترم شرکت سهامی ذوب آهن جناب آقای دکتر سعد محمدی تا به امروز از مجموعه باشگاه داشته اند و با سعی در گسترش تعاملاتی از این دست واتخاذ رویکردی علمی وکارشناسانه با گامهایی مطمئن در مسیر دست یابی به جایگاه واقعی و نام بلند ذوب آهن حرکت خواهیم نمود.

  در خاتمه این نشست  سعید آذری  به رسم تقدیر وتشکر و با آرزوی تعاملات هر چه بیشتر دو باشگاه با تکیه بر موازین اسلامی و پهلوانی و اخلاق مداری نشان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان را به سردار رویانیان اهدا نمود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)