پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت فوتبال منطقه یک استان مازندران جزییات تورنمنت سرداران شهید استان مازندران را تشریح کرد.

محمد کاظمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: از چند ماه پیش تلاش های خود برای برگزاری تورنمنت سرداران شهید استان مازندران و یادواره 10400 شهید این استان را آغاز کرد و با لطف آقای دایی و مدیریت باشگاه پرسپولیس توانستیم موافقت های لازم برای حضور تیم پرسپولیس در این تورنمنت را جلب نماییم که جا دارد از آقای دایی و مسئولان باشگاه پرسپولیس به واسطه موافقت با حضور تیم محبوب پرسپولیس در این تورنمنت تشکر کنیم.

ما سعی می کنیم در زمان حضور تیم پرسپولیس در قائمشهر و ساری بهترین امکانات را برای این تیم بزرگ فراهم نماییم البته تلاش های ما در حد توان خودمان خواهد بود نه به اندازه بزرگی تیم پرطرفدار پرسپولیس. در مجموع امیدواریم سربلند بوده و بتوانیم میزبان شایسته ای برای تیم پرسپولیس و سایر تیم های حاضر در این تورنمنت باشیم.

کاظمی تصریح کرد: تیم پرسپولیس عصر روز گذشته وارد استان مازندران شد و در هتل اسکان یافت. آنها عصر دیروز تمرین داشتند و صبح امروز نیز یکی از بهترین سالنهای بدنسازی را در اختیار پرسپولیس قرار دادیم و تمرین عصر یکشنبه آنها نیز در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار شد.

همچنین آقای سعادتمند مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران و آقای جمشید پناه معاون ورزشی ایشان در اردوی تیم پرسپولیس حضور یافتند و همچنین آقای سروری فرماندار محترم رامسر نیز به اردوی سرخپوشان رفته و به آنها خوشامد گفتند.

کاظمی درباره برنامه مسابقات این تورنمنت گفت: پس از جمع بندی های فراوان تصمیم گرفتیم تورنمنت با حضور سه تیم برگزار شود. اولین مسابق روز سه شنبه بین تیم پرسپولیس  و تیم لیگ دویی صدرای نکا برگزار خواهد شد و دومین بازی نیز روز جمعه بین تیم های نساجی مانزندران و پرسپولیس برگزار می شود. هر دو بازی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و از ساعت 14:30 برگزار می شود. زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و با توجه به برگزاری بازی پرسپولیس و داماش در چمن مصنوعی می تواند در آماده سازی تیم پرسپولیس برای آن بازی موثر باشد. ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ظرفیت پذیرایی از 15 هزار هوادار را دارد و بلیط فروشی این مسابقات ساعت 8:30 روز بازی ها انجام خواهد شد و احتمال دارد روز بازی ها نیز در یکی دو مکان دیگر بلیط فروشی نماییم.

رئیس هیئت فوتبال منطقه یک استان مازندران در ادامه گفت: برای تامین امنیت و برگزاری مسابقات تیم پرسپولیس تدابیر ویژه ای اندیشیده و جلسات منظمی با مسئولان نیروی انتظامی، استانداری و سایر ارگان های مربوطه داشته ایم. حتی امروز صبح نیز جلسه شورای تامین برگزار شد. تیم فوتبال پرسپولیس از زمان حضور در ساری و قائمشهر هیچ مشکلی نداشته و در تمامی مراحل تمرینی و رفت و آمدها پلیس و یگان ویژه کاروان تیم پرسپولیس را محافظت و اسکورت خواهد کرد. از آنجا که معمولا بازی های تیم نساجی مازندران با حضور بیش از 10 هزار تماشاگر برگزار می شود ما تجربه برگزاری بازی های پرتماشاگر در استادیوم شهید وطنی را داشته و نگرانی خاصی نداریم البته از آنجا که تیم پرسپولیس پس از 20 سال در قائمشهر به میدان رفته و پس از 11 سال به ساری آمده طبیعی است که شاهد استقبال چشمگیر علاقه مندان به این تیم پرطرفدار باشیم.

کاظمی درباره جوایزی که برای تیم های برتر در نظر گرفته شده گفت: آخرین بازی این تورنمنت احتمالا روز 25 اسفند بین صدرای نکا و نساجی مازندران برگزار خواهد شد و از آنجا که تیم پرسپولیس 24 اسفند مازندران را ترک خواهد کرد در ضیافت شامی که با حضور اعضای سه تیم و مسئولین برگزار خواهد شد لوح تقدیر و هدایای تیم ها به آنها تقدیم خواهد شد البته این تورنمنت قهرمان نخواهد داشت و به هر سه تیم هدایا  و لوح تقدیر اعطا می شود. قهرمان این تورنمنت شهدای استان مازندران هستند و به احترام آنها این تورنمنت تیم برتر نداشته و جوایز هر سه تیم یکسان خواهد بود.

کاظمی در پایان درباره عدم برخورداری استان مازندران از نماینده در لیگ برتر گفت: واقعا جای یک تیم از استان مازندران در لیگ برتر خالی است. بدون تعارف ما از نظر زیرساخت و مسائل مالی مشکلات عدیده ای داریم. این در حالی است که  64 بازیکن مازندرانی در رقابت های لیگ برتر در حال بازی هستند. همین تیم پرسپولیس بیش از 7 مربی و بازیکن مازندرانی دارد. تیم هایی مثل استقلال ، سپاهان و به طور کلی تمام 16 تیم لیگ برتری نماینده ای از مازندران در تیم خود دارند. حیف است که هر سال شاهد خروج استعدادهای استان و عضویت آنها در تیم های سایر شهرستان ها باشیم. ما امیدواریم که بتوانیم در دو سه سال آینده نماینده ای در لیگ برتر داشته و از پتانسیلی که فوتبال استان مازندران دارد نهایت استفاده را ببریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)