پرسپولیس نیوز : جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به اختلاف باشگاه نفت تهران و علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته این تیم برگزار شد.

 جلسه کمیته انضباطی به منظور رسیدگی به اختلاف باشگاه نفت و علیرضا بیرانوند روز گذشته(یکشنبه) برگزار شد و یکی از موضوعات رسیدگی شده در این جلسه بررسی مطالبات بیرانوند بود.

بیرانوند مدعی است یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان بابت فصل گذشته از باشگاه نفت طلب دارد. طبق اطلاعات دریافتی بیرانوند قرارداد دو ساله ای با نفت تهران امضا کرده که ارزش هر سال از قرارداد او ۵۴۰ میلیون تومان بوده است.

با توجه به درخشش این بازیکن و پیشنهاد پرسپولیس برای جذب او باشگاه نفت متمم قراردادی را امضا کرد که براساس آن قرارداد بیرانوند بابت هر فصل یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان بوده و مبلغ قرارداد او دو برابر شد.

مسئولان باشگاه نفت مدعی هستند در متمم قرارداد بندی وجود داشته مبنی بر اینکه در صورتی که بیرانوند قرارداد سال دوم را فسخ کند متمم قرارداد بی اعتبار بوده و مبلغ قرارداد وی همان فصلی ۵۴۰ میلیون تومان محاسبه خواهد شد.

این ادعای باشگاه نفت در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی بررسی شد و وکیل بیرانوند هم دفاعیات خود را ارائه کرد.

از سوی دیگر بیرانوند که از سال گذشته مذاکراتی با پرسپولیس انجام داده بود و به خاطر عدم دریافت مطالبات با باشگاه دچار مشکل شده بود با جرایمی از سوی مدیران گذشته باشگاه نفت مواجه شده که این جرایم نیز در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی بررسی شد و بیرانوند دفاعیات خود را ارائه داد.

همچنین باشگاه نفت مدعی است فسخ قرارداد یک طرفه بیرانوند غیرقانونی بوده است. مسئولان باشگاه نفت قبل از واگذاری تیم به بخش خصوصی این ادعا را مطرح کرده و شکایتی را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده بودند. وکیل حقوقی باشگاه نفت دو دلیل را برای غیرقانونی عنوان کردن فسخ قرارداد بیرانوند ارائه کرد.

همچنین باشگاه نفت از بیرانوند به خاطر مصاحبه های خود علیه مالکان و مدیران جدید باشگاه به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است و درباره این موضوع نیز در جلسه کمیته انضباطی صحبت هایی مطرح شد.

قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی رای خود را درباره مطالبات بیرانوند و همچنین فسخ قرارداد بیرانوند صادر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)