پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان و سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز با یکدیگر دیدار کرده و درباره مسائل مربوط به پرسپولیس، بویژه مشکلات ناشی از اشتباهات داوری به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این نشست در حالی برگزار شد که محمود گودرزی پیش از این ضمن تماشای بازی پرسپولیس – ذوب آهن در جریان اشتباهات دامنه دارد و یک طرفه داوران به ضرر پرسپولیس قرار گرفته و نسبت به وجود این شرایط ابراز ناراحتی کرد. در این جلسه سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین از تاثیر این مسائل بر فضای فوتبال خبر داد و درباره اطلاعات و سوابقی که درباره مشکلات داوری و تغییر نتایج مسابقات جمع‌آوری شده، مطالب گوناگونی رد و بدل شد.

از مسائل طرح شده در این جلسه آن بود که عذرخواهی و محرومیت داوران در عمل اثری برای پرسپولیس ندارد و مشکلی را حل نخواهد کرد و آنچه اهمیت دارد این است که با وجود کسر امتیازهای زیاد در لیگ برای این فصل، چنین شرایطی در ادامه مسابقات وجود نداشته باشد.

این نشست در حالی برگزار شد که در روزهای گذشته، داور مسابقه به اشتباه خود در این دیدار اعتراف کرده و مسوولان سازمان لیگ برتر هم اعتراض پرسپولیسی‌ها، نه فقط در این بازی بلکه به تبعات اشتباهات داوری در این فصل را بر حق دانسته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)