پرسپولیس نیوز: مراسم جشن دهمین سالگرد تاسیس باشگاه مهرام شب گذشته با حضور چهره های ورزشی و هنری کشور برگزار شد.
مراسم جشن دهمین سال تاسیس باشگاه مهرام شب گذشته در باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار شد.
 
در این مراسم که از ساعت 18 آغاز شد مهمانان زیادی از جمله اعضای هیات مدیره باشگاه مهرام، رغبتی مدیرکل برنامه ریزی وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون بسکتبال، مهدی مهدوی کیا، حمید درخشان، آرش میراسماعیلی، امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون، پیشکسوتان بسکتبال از جمله سعید فتحی، حسن نوربخش و جعفریان حضور داشتند.
 
پیش از آغاز مراسم که با اجرای فرزاد حسنی همراه بود، بازیکنان معرفی شده و به صحبت پرداختند و پس از آن مراسم به صورت رسمی آغاز شد.
 
تقدیر از مدیران شرکت مهرام، بازیکنان و مربیان مهرام و همچنین اعضای آکادمی تیم‌های پایه از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
اتفاق جالب توجهی هم در مراسم شب گذشته رخ داد و آن اینکه مسئولان باشگاه مهرام کیکی را به مناسبت تولد امیرمحمد گنجی، مدیرعامل این باشگاه در نظر گرفته بودند و در کنار آن نیز حامد طاها سرود باشگاه مهرام را خواند.
 
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که یکی از مدعوین بود، برای دقایقی سخنرانی و اعلام کرد که در آینده نزدیک زمینی برای باشگاه مهرام برای ساخت سالن اختصاصی در نظر گرفته خواهد شد.
 
در پایان مراسم جشن دهمین سال تاسیس باشگاه مهرام هم محسن یگانه یکی از خوانندگان پاپ کشورمان چند آهنگ را برای حاضران اجرا کرد.
 
مهرام از سال 83 به صورت کار خود را در بسکتبال آغاز کرد و در این یک دهه 6 بار قهرمان لیگ بسکتبال ایران شده است.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)