مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس و عضو شوراي اسلامي شهر تهران، در جلسه امروز اين شورا خطاب به اعضا و خبرنگاران پرسپوليسي شوراي شهر که براي قهرماني روز گذشته پرسپوليس از وي شيريني مي خواستند گفت: شما بايد شيرني بدهيد نه من!

“حبيب کاشاني” قهرماني روز گذشته پرسپوليس را به فتح خط مقدم جبهه تشبيه کرد و افزود: وقتي رزمنده اي جبهه اي را فتح مي کند، مردم در استقبال از وي گل وشيرني مي دهند و کسي از او چيزي نمي خواهد.


وي در پاسخ به يکي از خبرنگاران که “آيا قهرماني پرسپوليس همچون فتح جبهه هاي جنگ بود؟ تاکيد کرد: بله ، در شرايط فعلي باشگاه و تيم، قهرماني ارزش بالايي داشت و بسيار سخت بدست آمد.

** برخي اعضاي پرسپوليسي شوراي شهر تهران همچون حسن بيادي، پس از ورود حبيب کاشاني به صحن شورا که با ساعتي تاخير وارد صحن شد، از جاي خود بلند شده و با در آغوش گرفتن و روبوسي با وي، قهرماني پرسپوليس را تبريک گفتند.

** حمزه شکيب رييس کميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران نيز با درخواست از مهدي چمران رييس شوراي شهر براي دعوت از تيم پرسپوليس براي حضور در شوراي شهر، خواستار قدرداني شوراي شهر از اعضاي اين تيم شد.


حسن بيادي نايب‌رييس شوراي شهر تهران نيز با تبريک قهرماني پرسپوليس در برابر نگاه دانشجو، سخنگوي شوراي شهر به عنوان عضو استقلالي شورا گفت: اگر استقلال هم قهرمان مي‌شد همين کار را مي‌کرديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)