مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس در مسابقه برگشت ديدار نهايي جام حذفي ايران برابر تيم گسترش فولاد به ميدان رفت و با پيروزي 3 بر يك و در مجموع دو بازي رفت و برگشت 4 بر يك قهرمان شد.


اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس در حضور تماشاگران پرشور خود جشن قهرماني را برگزار كردند. اهداي مدال جام قهرماني به اين تيم توسط علي سعيدلو، علي كفاشيان، مهدي تاج و ساير مسئولان با تشويق شديد هواداران مواجه شد.


پرسپوليس با قهرماني در جام حذفي يكي از نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا در سال آينده خواهد بود.

 


علي سعيدلو بعنوان با حضور در ورزشگاه آزادي از نزديك بازي تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش فولاد را تماشا كرد.

سعيدلو بعد از قهرماني پرسپوليس گفت: به هواداران تبريك مي‌گويم. بازي خوبي را شاهد بوديم و بايد به اين بازيكنان نيز خسته نباشيد گفت چون هر دو تيم بازي مطلوبي را ارائه كردند.


وي ادامه داد: با اين ديدار ثابت شد كه هواداران با فوتبال آشتي كردند و بخوبي يك مسابقه تماشايي را با حضورشان در ورزشگاه گرم كردند.

 

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: به نماينده آذربايجان تبريك مي‌گويم. آنها شجاعانه تا اين مرحله پيش آمدند و تا امروز نيز بازي خوبي را ارائه كردند.

ازدحام جمعیت به گونه ای بود که زمان تحویل دادن جام توسط علی سعیدلو به کریم باقری را خیلی ها ندیدند.

جام قهرمانی هم مثل گوشت قربانی در دست بازیکنان و هواداران و … ربوده می شد و هر کس زورش بیشتر بود جام را برمی داشت و به سمت هواداران فرار می کرد.

بی نظمی در برگزاری این جشن به اندازه ای بود که برخی هواداران با سردادن شعار ” فوبتال بی برنامه نمی خوایم” به عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ اعتراض کردند و ورزشگاه را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)