مرجع خبری پرسپولیس : این جشن قهرمانی هم مانند سایر جشن های فوتبال ما به بدترین شکل ممکن برگزار شد!


در حالي كه سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال براي مراسم جشن قهرماني فينال جام حذفي باشگاه‌هاي كشور، تمهيدات ويژه‌اي انديشيده بودند تا اين مراسم با نظم و ترتيب خاصي برگزار شود، اما به يكباره پيش از تحويل جام به كاپيتان پرسپوليس ليدرها از مأموران امنيتي و حراست ورزشگاه آزادي گذشتند و روي سكوي قهرماني رفتند.


ليدرها  که پيراهن‌هاي نارنجي شان  هارموني با پيراهن‌هاي سفيد و قرمز پرسپوليس كه براي قهرماني تدارك داده شده بود، نداشت. اين اتفاق با تعجب علي سعيدلو و علي كفاشيان هم مواجه شده بود، آنها زماني كه كاپ را به كاپيتان كريم تحويل دادند به دليل ازدهام بيش از اندازه روي سكو مواد محترقه كه براي آتش‌بازي در نظر گرفته شده بود، درست زير پاي بازيكنان پرسپوليس و حتي خود حبيب كاشاني قرار گرفته بود.

 

 

با روشن شدن اين مواد محترقه حبيب كاشاني، كريم باقري و بازيكناني كه در لبه سكو قرار داشتند دزمعرض آتش قرار گرفتند و از لبه سكو در حالي كه تصاوير تلويزيوني آنها را نشان مي‌داد به دنبال فاصله گرفتند بودند، اما ازدحام آنقدر زياد بود و حتي كت حاج حبيب هم تا حدودي سوخت. ازدهام به حدي بود كه برخي افراد غيرمرتبط با پرسپوليس هم كه به احتمال زياد از مسئولان بودند روي سكو همراه با بازيكنان و ليدرها شادي مي‌كردند.

برخي ديگر از بازيكنان مثل مجتبي زارع، عليرضا حقيقي، محسن خليلي نزديك بود كه از روي سكو به پايين پرتاب شوند. وقتي كاپ تحويل كريم باقري شد تا بازيكنان پرسپوليس با آن دور افتخار بزنند، در حالي كه هنوز قرمزها به نيم دور هم نرسيدند، روي سر عليرضا حقيقي ريختند و كاپ را از او قاپيدند. آنها در حالي كه براي گرفتن كاپ با همديگر زد و خورد مي‌كردند هر كدام قصد داشتند كاپ را در آغوش بگيرند و با آن بدوند. طرفداران پرسپوليس روي سكوها در حالي كه به اين عمل معترض بودند، سكوها را ترك كردند.

اما همچنان كاپ قاپي ادامه داشت و بازيكنان جرأت نمي‌كردند كه به آنها نزديك شود تا اينكه محسن خليلي  كاپ را  قاپيد تا آن را به بازيكناني بدهد كه نتوانسته بودند با كاپ دور افتخار بزنند، اما او هم حريف افراد غيرمرتبط نشد و در حالي كه كارگردان تلويزيوني هم از اين اتفاق ناراضي بود،‌تصاوير جشن قهرماني حذف شد تا پيمان يوسفي و مزدك ميرزايي به اين اتفاق واكنش نشان دهند و از اين اتفاق به شدت انتقاد كنند.

جالب اينجا بود كه عكاسان حاضر در بازي هم به شدت از اين اتفاق ناراحت بودند. جشن قهرماني پرسپوليس با این اتفاقات به كام هواداران مثل برد مقابل فولادگستر شيرين نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)