پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم به همراه هواداران پس از باخت استقلال به خوشحالی شدید در درون زمین و مقابل ورزشگاه درفشی‌فر پرداختند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت  15 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

 

 * بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن و انجام حرکات کششی، زیر نظر علی دایی تمرینات تاکتیکی و تکنیکی را انجام دادند. سرخپوشان کار با توپ، پاسکاری بلند و کوتاه، حفظ توپ، تمرین شوت زدن و سانتر کردن را در برنامه خود داشتند.

 

 * امروز هم مانند روزهای گذشته کفشگری، عالیشاه و مسلمان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند.

 

 * یک گروه فیلم‌برداری ضمن حضور در تمرین پرسپولیس با علی دایی در مورد مهدی حیدری بازیگر و فوتبالیست پیشکسوت ایران صحبت کردند.

در این تمرین پرسپولیسی‌ها آخرین مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.

*در حاشیه تمرین امروز یک چشم بازیکنان و کادر فنی به دیدار استقلال و ملوان بود و یک چشم‌شان به تمرین امروز. بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین امروز به شدت بابت استقلال ابراز خوشحالی کردند و حدود 50 هوادار این تیم نیز مقابل ورزشگاه درفشی‌فر به جشن و شادی پرداختند.

 

 * باخت سنگین استقلال مقابل ملوان باعث خوشحالی هواداران و سرخپوشان شد. هواداران پرسپولیس بعد از هر گل ملوان به استقلال به صورت خاصی خوشحالی می‌کردند. 

*در تمرین امروز مربی بدنساز تیم ملی نیز حضور داشت و برای روشن شدن تکلیف برخی ملی‌پوشان به تمرین آمده بود.

*3 بازیکن پرسپولیس امروز هم اختصاصی تمرین کردند.

*علی دایی پس از باخت امروز استقلال به ملوان به بازیکنان هشدار داد که بازی روز جمعه با صبا بسیار حساس است و باید با تمام تمرکز به آن بازی حساس بیشتر فکر کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)