مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس با حضور نزدیک به 85 هزار نفری در بازی مقابل الشباب در ورزشگاه آزادی یک رکورد آسیایی خلق کردند.

 

بیش از 82 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی تهران بعد از پیروزی پرگل تیم پرسپولیس مقابل الشباب امارات، جشن پیروزی بر پا كردند.

 

پیش از این و در هیچ کدام از مسابقات فصل جدید 2012 لیگ قهرمانان آسیا این تعداد تماشاگر به تماشای مسابقه ای نرفته اند. تماشاگرانی پرسپولیس در حالی با حضور خود رکورد شکستند که طی سال های اخیر مجموع تماشاگران پرسپولیس و استقلال در دربی بزرگ تهران به زحمت به 90 هزار تماشاگر می رسد.

 

در این دیدار كه با پیروزی پرگل شش بر یك سرخپوشان پرسپولیس خاتمه یافت، تماشاگران حاضر در ورزشگاه به جشن و پایكویی پرداختند.

* كارلوس كی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دستیاران خود نظاره گر دیدار تیم های پرسپولیس و الشباب امارات بودند.

* سفیر امارات در تهران به همراه چند تن از اعضای این سفارتخانه برای مشاهده دیدار تیم فوتبال الشباب برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران حضور داشتند.

* غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر تنها مسئول فدراسیون فوتبال بود كه در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

* وحید هاشمیان مهاجم تیم پرسپولیس كه در فهرست 18 نفره این تیم مقابل الشباب قرار نداشت از روی سكوها، این دیدار را مشاهده كرد.

* بلندگوی ورزشگاه آزادی اعلام كرد: شش ترانه تیم پرسپولیس با صدای چند تن از خوانندگان كشورمان در پایان بازی به صورت لوح های فشرده به هواداران این تیم اهدا می شود.

* بلندگوی ورزشگاه آزادی در اواخر این دیدار، تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 82 هزار و 700 نفر اعلام كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)