مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن اعلام آمادگی برای صدور رضایتنامه مهدی کیانی گفت: برخلاف اظهار نظر کیانی در رسانه‌ها تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه پرسپولیس به دست ما نرسیده است.

 

محمد حسین جعفری ضمن بیان مطلب فوق درخصوص مهدی کیانی گفت:  برخلاف آنچه که در برخی از رسانه ها مطرح می شود، بحث کیانی از نظر ما دیگر تمام شده.

اگر بحث 7 جلسه محرومیت وی طبق آیین نامه انضباطی باشگاه مطرح شد به این دلیل بود که حکم کمیته انضباطی صادر شده در خصوص وی دقیق بوده و مواد آیین نامه درآن قید شده باشد.

 

وی افزود: در حال حاضر برخلاف اظهار نظری که کیانی در رسانه ها می کند هیچگونه پیشنهاد رسمی از باشگاه پرسپولیس نداشته و تنها از دو باشگاه راه آهن و مس کرمان پیشنهادات رسمی دارد. بنابراین هر زمان وی انتخاب خود را انجام دهد و به ما اعلام کند، بلافاصله رضایتنامه اش را می دهیم.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در هرصورت کیانی دیگر هیچ راهی برای ماندن در تیم تراکتورسازی نداشته و باید تیم مورد نظرش را اعلام کند تا رضایتنامه اش را بدهیم، ضمن اینکه بحث 13 درصد کسر قرارداد وی اعمال خواهد شد.

 

وی در خصوص دلیل تغییر تاریخ حضورشان در کمیته انضباطی اظهار داشت: به دلیل جلساتی که با مسئولان استانی در طی این هفته داریم به صورت رسمی از کمیته انضباطی خواستیم که حضور ما در این کمیته را یک هفته به تعویق بیندازند.

 

مهدی کیانی در دیدار تدارکاتی تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز با امیرقلعه نویی درگیری لفظی پیدا کرد و به دنبال این اتفاقات مسئولان باشگاه تراکتورسازی او را از حضور در این تیم محروم کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)