مرجع خبری پرسپولیس : موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران 48 ساعت پس از برگزاری دربی شصت و نهم پایتخت طی یک اقدام غیرحرفه ای و تعجب برانگیز با سندسازی و جعل عکس ، تلاش کرد گل صحیح به ثمر رسیده تیم پرسپولیس در این مسابقه را آفساید جلوه دهد!

 

به گزارش اختصاص مرجع خبری پرسپولیس ، در حالی که پس از سال ها برای اولین بار تمامی کارشناسان داوری کشور در قضاوت یک صحنه داوری متفق القول بر صحت گل تیم پرسپولیس تاکید کردند ، این رسانه با رد تمامی تصاویر و عکس های منتشره در سایت های خبری یک عکس جدید از شبکه جهانی جام‏جم منتشر کرده که در آن محمد نوری یک متر از مدافعان تیم استقلال جلوتر است و توپ زیرپای امیرحسین فشنگچی می باشد!

 

با مراجعه و بازبینی این ویدئوی منتشر شده در شبکه جام جم متوجه می شویم ، هنگام ارسال توپ توسط فشنگچی ، محمد نوری یک متر از مدافعان استقلال عقب تر می باشد و تصویر منتشر شده در این خبرگزاری مربوط به زمانی است که توپ در آسمان می باشد! زمانی که با دقت بیشتری به این عکس نگاه میکنیم خطوط محو شده چمن مسابقه  که توپ سفید رنگ از آن حذف و به جلوی پای فشنگچی منتقل شده است به وضوح مشاهده می شود!

 

 

مرجع خبری پرسپولیس ضمن انتشار تصاویر واقعی رخ داده در این دقایق مسابقه دربی شصت و نهم نسبت به این رفتار زشت شبکه مطبوعاتی ایران اظهار تاسف می نماید . اینکه چنین عملی ناشی از بی اطلاعی و یا اشتباه سردبیر خبری این رسانه بوده و یا در حمایت از پیروزی تیم استقلال و تثبیت جایگاه تیم داوری صورت گرفته است بر ما پوشیده است .

 

این شبکه طی 48 ساعت پس از برگزاری دربی پایتخت با انواع و اقسام تیترهای تحریک آمیز و غیرواقعی سعی در به حاشیه بردن تیم پرسپولیس داشته و در آخرین اقدام خود با انتشار تحلیل “دوئل علنی کاشانی و دایی به بهانه کاپیتان اخراجی” قصد خود در به حاشیه بردن این تیم را علناً به نمایش گذاشته است.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری ؛ استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

پیوست :

* لینک اصلی مطلب

* تصاویر مسابقه (اختلافات ثانیه ها مربوط به رفت و برگشت های کارگردان می باشد)

 

(نسخه اولیه عکس)

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)