پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید خودش از ابتدا قصد استفاده از علی کریمی را برابر پرسپولیس نداشته و غیبت این بازیکن در این بازی به شورای تامین استان مربوط نیست.

مجید جلالی درباره علت غیبت علی کریمی در بازی تدارکاتی تراکتورسازی برابر پرسپولیس و ربط آن به مخالفت شورای تامین استان تهران با حضور این بازیکن اظهار کرد: اصلا چنین حرفی به من گفته نشده و اساسا شورای تامین نمی‌تواند به من بگوید، از چه بازیکنی استفاده کنم یا نکنم. مطمئن باشید که چنین حرفی را هم نخواهد زد.

وی ادامه داد: از ابتدای کار که بازی با پرسپولیس قطعی شد، با کریمی قرار گذاشتم که تا چهارشنبه استراحت کند و امروز (چهارشنبه) صبح هم تمرین سنگین انجام داد، چون قصد نداشتم، از او برابر پرسپولیس استفاده کنم.

وی درباره صحبت‌هایش با جواد نکونام در چند روز گذشته هم گفت: همیشه با جواد تماس داشته‌ام؛ حتی زمانی که او در اسپانیا بود و من در اهواز زندگی می‌کردم هر چند وقت یک بار با او صحبت می‌کردم. حرف‌هایم با جواد خیلی ربطی به نقل‌وانتقالات نداشت. ضمن این که درباره نقل‌وانتقالات فقط وقتی چیزی قطعی شده باشد، صحبت می‌کنم.

جلالی در پایان درباره جایگزین جلال چراغپور که از مربیگری تراکتورسازی کناره‌گیری کرد، گفت: فعلا کسی را انتخاب نکرده‌ایم. به محض انتخاب مربی جدید او را معرفی می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)