پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در جریان درگیری‌های اخیر برانکو و کی‌روش قرار دارم و معتقدم اینگونه دعواها بیهوده و غیرموجه است.

مجید جلالی در خصوص وضعیت جذب سروش رفیعی، تمرینات تیم پیکان و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

جزو تیم‌هایی بودید که تمرینات‌تان را خیلی زود آغاز کردید. وضعیت تمرینی شما چگونه است؟

خوشبختانه از وضعیت تیم رضایت دارم و اردوی خیلی خوبی در کردان کرج برگزار کردیم و تمرینات مفیدی هم انجام شد. حدود ۶-۷ بازیکن از ما جدا شدند اما چند بازیکن جوان و باتجربه جذب کردیم و فکر می‌کنم که تیم خوبی در فصل بعدی لیگ برتر باشیم.

 داستان امیرحسین صادقی با شما به کجا رسید؟

صادقی دیگر با ما نخواهد بود و او از پیکان جدا شد.

 نقل وانتقالات باشگاه پیکان به پایان رسید یا اینکه هنوز به جذب بازیکنی امیدوار هستید؟

ما احتمالا یک یا دو بازیکن دیگر را جذب خواهیم کرد اما همه چیز به روزهای آینده بستگی دارد.

 تیم پیکان سه بازی سنگین با تیم‌های لیگ برتری برای آماده‌سازی در نظر گرفته است. این مسئله دلیل خاصی دارد؟

ما بازی‌های تدارکاتی را با سیاست‌های خاصی در نظر گرفتیم چرا که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ و قرعه‌کشی انجام شده در هفته‌های ابتدایی بازی‌های بسیار سختی خواهیم داشت و بازی‌های تدارکاتی هم با تیم‌های لیگ برتری در نظر گرفته‌ایم و با یک سیاست مناسب بتوانیم تیم خود را آماده کنیم.

 وضعیت سروش رفیعی به کجا رسید و آیا این بازیکن را جذب می‌کنید؟

باید بگویم که خودم قبل از هر چیز ابتدا این موضوع را با مسئولان باشگاه پیکان مطرح کردم و بعد از اینکه مدیران باشگاه هم این موضوع را پذیرفتند سپس با آقایان گرشاسبی و برانکو در این خصوص به صحبت پرداختم و بعد هم با خود سروش رفیعی صحبت کردم. ما با آقای برانکو درباره حضور نیم‌فصل مهدی شیری در پیکان به توافق رسیدیم و الان حدود ۹ روز است که او با ما تمرین می‌کند. درباره رفیعی هم صحبت‌هایی مطرح شد و منتظر هستیم تا این بازیکن از قطر برگردد و صحبت‌های نهایی را انجام دهیم.

 البته عنوان شده بود که رفیعی به دلیل مسائل مالی با پیکان به توافق نرسیده است.

من هم این خبر را دیدم و برایم عجیب است این خبر چرا منتشر شده چرا که ما تا این لحظه هیچ صحبتی با سروش رفیعی برای مسائل مالی نداشتیم و نمی‌دانم این خبر از کجا درآمده است. ما تا الان یک کلمه هم با رفیعی در خصوص مسائل مالی صحبت نکردیم که بگوییم حضور او به دلیل مسائل مالی منتفی شده ما منتظر هستیم که رفیعی به ایران برگردد و بعد در مورد مسائل مالی صحبت کنیم. ما تا اینجای کار با رفیعی به توافق رسیده‌ایم اما شاید بعد از اینکه درباره مسائل مالی صحبت شود، توافق نشود اما تا این لحظه هیچ صحبتی برای مسائل مالی انجام نداده‌ایم.

 رفیعی واکنشش برای پیوستن به پیکان چه بوده است؟

من خودم به شخصه با رفیعی صحبت کردم و او نظرش برای آمدن به تیم ما مثبت بود.

 کادر فنی شما بعد از جدایی دو مربی تکمیل شد؟

بله ما آقای هاروت آبراهیمیان را به عنوان مربی دروازه‌بانان به تیم اضافه کردیم چرا که در تیم‌های سایپا و استقلال اهواز با هم کار کردیم و من از او شناخت خوبی دارم. از طرف دیگر آقای مرتضی‌زاده که سرمربی تیم امید ما بود را به کادر فنی اضافه کردیم تا فعالیتش در تیم بزرگسالان بیشتر شود. از طرفی محمدرضا طهماسبی با حفظ سمت سرپرستی عضوی از کادر فنی هم هست و در کنار این افراد حمید مطهری هم فعالیت می‌کند و باید بگویم کادر فنی ما مجموعه‌ای از مربیان جوان وخوب هستند و آینده خوبی هم دارند.

 در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی هم صحبت کنید.

به نظرم عملکرد تیم ملی خوب و غرورآفرین بود و ملی‌پوشان باعث خوشحالی مردم شدند که این کار آنها قابل احترام است و باید به آنها احترام گذاشت.

 در چند روز اخیر برانکو و کی‌روش درگیری رسانه‌ای با یکدیگر داشتند. نظر شما در این خصوص چیست؟

من کلا این گونه دعواها را خیلی موجه نمی‌بینم چرا که از دید من این دعواها بیهوده است و سودی برای فوتبال ایران ندارد و از طرفی خود این افراد هم تخریب می‌شوند و امیدوارم این مسائل تمام شود.

 آیا برای آماده‌سازی پیکان اردوی دیگری هم مدنظر دارید؟

احتمال خیلی کمی دارد که ما به اردوی خارجی برویم چرا که وضع اقتصادی و شرایط این روزهای کشور خیلی مناسب نیست و فکر می‌کنم در تهران بتوانیم تمرینات‌مان را به خوبی انجام دهیم که همان کارایی خارج از کشور را برای ما داشته باشد.

 نظر شما در خصوص نقل و انتقال باشگاه پیکان چه بود و آیا از جذب بازیکنان فعلی رضایت دارید؟

من با وسواس بازیکن انتخاب کردم چون علاوه بر مسائل فنی بازیکن باید از نظر اخلاقی و خلق و خوی متعهد و بی‌حاشیه باشد. ما در حال حاضر تیم خوبی داریم و من باید از این تیم محافظت کنم و به همین دلیل بازیکنانی را جذب می‌کنیم که با شرایط تیم ما منطبق باشند. تا الان ۴ بازیکن لیگ برتری، یک بازیکن لیگ یکی، دو بازیکن زیر ۲۳ سال و چند بازیکن زیر ۲۱سال جذب کردیم که علاوه بر مسائل فنی از نظر اخلاقی هم شرایط خوبی دارند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)