پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از مسئولان باشگاه به دلیل آنچه " تلاش‌های شبانه روزی برای تشکیل تیم قدرتمند" خواند، تقدیر کرد.

مجید جلالی درباره اضافه شدن کریم انصاری فرد به تراکتورسازی، اظهار کرد: بازیکنان خوبی مثل سید صالحی، دهنوی و لوپز را از دست دادیم که خیلی تاثیرگذار بودند. آنها در فصل قبل جزو ارکان تیم بودند و ما باید برای جایگزینی آنها دست به کار می‌شدیم. تلاش باشگاه را در این روزها می‌دیدم که به صورت شبانه روزی انجام می‌شد که تیمی قدرتمند تشکیل شود. از همه مسئولان باشگاه ممنونم.

* ان‌شاءالله پاسخگوی هواداران باشیم

وی ادامه داد: نیازهای تیم را بر اساس مطالعه‌های دقیق سنجیدیم و در اختیار باشگاه گذاشتیم. خوشبختانه حالا تیم خوبی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم پاسخگوی انتظارات هواداران خوبمان باشیم.

* 15 رقیب اصلی داریم

جلالی در ادامه درباره رقبای اصلی تیمش در فصل آینده گفت: ما 30 بازی پیش‌رو داریم و این یعنی برای قهرمانی 15 رقیب اصلی داریم. این چیزی است که به آن فکر می‌کنیم.

* کیفیت فصل بعد زیاد است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین درباره فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: استنباطم این است که کیفیت فصل بعد زیاد است. هر چند باید در هفته‌ اول بازی‌ها شروع تیم‌ها را ببینیم، اما آنچه که مسلم است این است که امسال انگیزه مضاعفی برای تیم‌ها و بازیکنان وجود دارد.

* انصاری فرد فصل خوبی خواهد داشت

جلالی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای انصاری فرد دارد تا این بازیکن مانند سال گذشته که در پرسپولیس بود، عملکرد ضعیفی نداشته باشد، اظهار کرد: ابتدا باید آسیب شناسی کنیم که چرا انصاری فرد فصل قبل نتوانست در پرسپولیس بدرخشد تا بر اساس آن برنامه خاصی را برایش طراحی کنیم. در مجموع انتظار دارم که انصاری فرد امسال فصل خوبی را در تبریز و کنار ما خواهد داشت.

* پرهیز از حاشیه‌ها نکته کلیدی است

وی همچنین درباره این که چه برنامه‌ای برای جلوگیری از بروز حاشیه‌ها در تیمش دارد گفت: قطعا این موضوع کلیدی است و این چیزی است که از عهده کادر فنی به تنهایی بر نمی‌آید. به همین دلیل با مسئولان باشگاه جلسه‌ای خواهیم گذاشت که پیش‌بینی لازم را برای جلوگیری از بروز حاشیه‌ها انجام دهیم.

* پورغلامی منشا خدمات زیادی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه درباره حضور فرهاد پورغلامی در تمرین تراکتورسازی به عنوان مربی گفت: سال‌هاست که او را می‌شناسم. او در دهه هفتاد ، بازیکن تیم نیروهای مسلح بود که مسئولیت آن تیم با من بود. در دهه هشتاد هم در کلاس‌های مربیگری من شرکت می‌کرد و قابلیت‌های خود را هم تاکنون اثبات کرده است . مطمئنم که حضور او در تبریز منشا خدمات زیادی خواهد بود.

* کریمی قطعا برابر پرسپولیس بازی می‌کند

جلالی در پایان در واکنش به شایعات به حضور نیافتن علی کریمی برابر پرسپولیس در هفته‌ اول لیگ برتر گفت: اصلا چنین چیزی مطرح نیست که به خاطر بندی در قرارداد ، ‌علی کریمی جلوی پرسپولیس بازی نکند. او قطعا در بازی اول حضور خواهد داشت مگر این که دلیل فنی داشته باشد که فعلا از این نظر هم شرایط خیلی خوبی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)