مرجع خبری پرسپولیس : جلال اكبرى بازيكن چپ پاى تيم پرسپوليس از وضعيت اين تيم راضى نيست. وى اعتقاد دارد پرسپوليس نياز به زمان دارد و اين ۲ بازى به عنوان يك بازى تداركاتى پيش از فصل براى آنها بوده است. مدافع سابق تيم سپاهان اعتقاد دارد پرسپوليس امسال يكى از مدعيان قهرمانى است. با او گفت وگويى داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:
نتيجه تساوى مقابل استقلال اهواز براى پرسپوليس خوب نبود چرا با وجود اينكه اين بازى براى شما يك بازى خانگى بود، نتيجه خوبى نگرفتيد؟
در اين بازى بايد ۳ امتياز را مى گرفتيم. اگر چه از حمايت هوادارنمان بى بهره بوديم اما به هر حال اين ديدار براى ما يك ديدار خانگى بود و بايد ۳ امتياز را مى گرفتيم. شايد بازيكنان ما در اين بازى كمى بى انگيزه بودند. برخى از بازيكنان با توجه به جوان بودن تيم استقلال اهواز اين ديدار را از پيش برده مى دانستند. استقلال اهواز هم بسيار خوب بازى كرد و آنها با جمع بازى كردن در دفاع و ضد حملات سريع ما را در اين بازى اذيت كردند.


عدم موفقيت پرسپوليس را در ۲ هفته اى كه از ليگ گذشته چطور ارزيابى مى كنى؟
ما از لحاظ مهره هيچ مشكلى نداريم. پرسپوليس امسال يك خانه تكانى انجام داده است و به زمان نياز دارد. نبايد زود قضاوت كنيم، تازه ۲ هفته از ليگ گذشته است. ما قبل از ليگ دوران بدنسازى را خيلى خوب برگزار نكرديم و بازى تداركاتى خاصى هم نداشتيم. شايد اين ۲ بازى به نوعى حكم بازى تداركاتى را براى ما داشت.

از عملكرد خودت در اين ۲ بازى راضى هستى؟
به هر حال بعد از ۹ سال بازى در سپاهان از اين تيم جدا شدم. نياز به زمان دارم تا در تيم جديدم جا بيفتم. وقتى يك تيم نتيجه نمى گيرد، بازيكنان آن تيم هم طبيعتاً از عملكرد خود راضى نخواهند بود. زمانى مى توانم از عملكرد خودم راضى باشم كه با نفر جلويى ام در سمت چپ هماهنگى خوبى داشته باشم.


حضور تماشاگران در عملكرد پرسپوليس تأثير خواهد گذاشت؟

شايد يكى از عوامل نتيجه نگرفتن ما در اين بازى نبود تماشاگران بود. از بازى هاى بعدى تماشاگران واقعى پرسپوليس به ورزشگاه خواهند آمد و با ۲ بازى نتيجه نگرفتن از اين تيم نااميد نمى شوند. از اين پس با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادى با اعتماد به نفس بيشترى بازى مى كنيم.

نظرت در مورد عملكرد كرانچار تاكنون چيست؟
اين مربى دانش فنى بالايى دارد اما هنوز نتوانسته تاكتيك هايش را به وسيله بازيكنان در زمين پياده كند. اين مربى كروات هم زمان زيادى نيست كه به ايران آمده و با كمى شناخت از فوتبال ايران راحت تر كار خواهد كرد.

پرسپوليس در بازى اول ۳ گل خورد و در بازى دوم با اينكه يك گل خورد اما ۳ گل نخورد، به نظرت ساختار دفاعى پرسپوليس مشكل ندارد؟
برخى از دوستان در مورد دفاع پرسپوليس بى انصافى مى كنند. به عقيده من، ما در دفاع تيمى مشكل خاصى نداريم. گل هايى هم كه در اين ۲ بازى دريافت كرديم فقط روى اشتباهات فردى بوده است. با هماهنگى بيشتر در بازى هاى بعدى چنين مشكلى به وجود نمى آيد. ما بايد سعى كنيم در خط دفاعى ارتباط كلامى بيشترى با يكديگر داشته باشيم و بيشتر به يكديگر اعتماد كنيم. در بازى با استقلال اهواز چون گل بدى دريافت كرديم، از نظر شرايط روحى به هم ريختيم و چند موقعيت ديگر براى استقلال به وجود آمد.

بازى با پاس همدان را كه در هفته سوم برگزار مى شود، چطور پيش بينى مى كنى؟
اين بازى هم مثل بازى هاى قبلى سخت خواهد بود. با توجه به ۲ تساوى در ۲ بازى گذشته، فقط بايد براى ۳ امتياز به ميدان برويم و امتيازات از دست رفته را جبران كنيم. در اين بازى هماهنگى بهترى خواهيم داشت و استارت قهرمانى را با برد مقابل پاس مى زنيم.

چه رتبه اى را براى پرسپوليس در اين فصل پيش بينى مى كنى؟
قطعاً روز به روز بهتر خواهيم شد و در اين فصل يكى از مدعيان قهرمانى خواهيم بود. ما يكى از ۳ رتبه بالاى جدول را براى قهرمانى در نظر گرفته ايم اما هدف اصلى ما قهرمانى است.


به تيم ملى هم فكر مى كنى؟
به پرسپوليس آمدم تا بتوانم توانايى هايم را بيشتر نشان دهم. فكر مى كنم انتخاب درستى هم كردم و با بازى هايى كه در اين فصل انجام خواهم داد، نظر سرمربى تيم ملى را به خودم جلب مى كنم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)