پرسپولیس نیوز : جلال حسینی می گوید شرایط تیم ملی ایده آل است و بچه ها برای موفقیت همدل هستند.

" بی ادعا، آرام و سر به زیر " این اولین عبارتی است که با دیدن مدافع میانی تیم ملی به ذهن می رسد.سید جلال حسینی بدون شک یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است.به قول قدیمی ها آسه می رود و می‌آید و کاری به کار کسی ندارد.او سعی می کند، خوب تمرین کند،در بازی ها خوب باشد و حتی وقتی مصاحبه می کند؛کلمات را طوری کنار هم می‌چیند که برای کسی مشکلی ایجاد نکند.حسینی که این روزها در کنار سایر بازیکنان تیم ملی در اتریش تمرین می‌کند،معتقد است باید نگاه واقع بینانه ای به شرایط تیم داشته باشیم.

 

اکثر بازیکنان از شرایط اردوی اتریش نسبت به اردوی آفریقا راضی ترند.شما درباره اردوها چه نظری دارید؟

من هم فکر می کنم شرایط اردوی اتریش بهتر است. بالاخره نبود بازیکنان در اردوهای قبلی کمی کادر فنی را نگران کرده بود.در این اردو تقریبا تمام بچه ها حضور دارند و این مسئله باعث می شود تا هماهنگی بیشتری در تیم ایجاد شود. ما باید برای حضور در مسابقات جام جهانی به هماهنگی لازم برسیم.خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های کی روش، تمرینات هم بیشتر روی هماهنگی تیمی است و به همین دلیل فکر می کنم بعد از اردوی اتریش شرایط تیم خیلی بهتر باشد و به امید خدا به آمادگی کامل می رسیم.

اما برخی از کارشناسان معتقدند که زمان برای آمادگی تیم ملی کم است.

من فکر می کنم هنوز زمان داریم و نباید به گذشته و فرصت های از دست رفته فکر کنیم.در همین مدت باقی مانده باید بیشتر تلاش کنیم،د خوب تمرین کنیم و حالا که همه بازیکنان در کنار هم هستند ، باید با ترکیب کامل تمرین کنیم.خوشبختانه شرایط داخلی تیم خوب است و مربیان هم با شناختی که از تیم های رقیب دارند،تمرینات خوبی به ما می دهند.

خود شما به عنوان مدافع تیم ملی، شناخت کافی نسبت به مهاجمان تیم دارید؟

 این اردو براساس برنامه پیش می رود.ما هر روز جلسه داریم و درباره تاکتیک تیم های همگروهی و بازیکنانشان بحث می کنیم. این جلسات کمک می کند تا تصویر بهتری از تیم ها داشته باشیم.مثلا با آنالیزهایی که داشته ایم می دانیم  که فقط نباید به یک یا دو بازیکن فکر کنیم بلکه‌ همه بازیکنان تیم های همگروه ما خوب و قوی هستند وبا توجه به برنامه‌هایی که برای بازی مقابل ما دارند، خیلی باید تلاش کنیم تا مقابل شان خوب و با قدرت بازی کنیم.

با این شرایط،فکر می کنید تیم ایران می تواند از مرحله اول صعود کند؟

خیلی ها فکر می کنند دور اول فقط بازی با آرژانتین مهم است.در حالیکه ما سه بازی خیلی سنگینی پیش رو داریم.یعنی علاوه بر آرژانتین،نیجریه و بوسنی هم تیم های بسیار قدرتمندی هستند.بنابراین شرایط سخت در پیش داریم.ما تلاشمان را می کنیم.اما نباید نگاه غیرواقعی به تیم ملی داشته باشیم.باید تصور ما از جام جهانی و انتظارمان از تیم ملی منطقی باشد.

شبنم شکوریان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)