پرسپولیس نیوز : سید جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر باید به معنای واقعی تیم باشد و بازیکنان هم موفقیت های تیمی را به موفقیت های فردی ترجیح دهند.

سید جلال در خصوص بازی با فجر سپاسی و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می دهد.او قسمتی از حرف هایش هم از رفتارهای زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان انتقاد می کند.

 

نظرت در مورد بازی با فجر چیست؟

بازی سختی بود و دیدید که حریف هم بسته بازی می کرد.آنها می خواستند یک امتیاز بگیرند ولی ما تلاش زیادی کردیم تا قفل دروازه حریف را باز کنیم.بعد از اتفاقاتی که در بازی با سپاهان افتاد گرفتن این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود که خوشبختانه بازی را بردیم.حالا از لحاظ روحی بازی شرایط بهتری داریم.

سید صالحی هم قبل از این بازی تحت فشار قرار داشت قبول داری؟

خدا را شکر که سید گل زد و همه بچه ها از گل زدن او خوشحال شدند.شاید سیدصالحی تحت فشار قرار داشت ولی او همیشه در پرسپولیس یا هر تیم دیگری که بازی کرده،زحمت کشیده است و بازیکن متعصبی است.

در مورد عملکرد خوب خط دفاعی چه صحبتی داری؟

این موضوع به کل تیم مربوط می شود و اگر در یک پست خوب باشیم و در پست های دیگر خوب نباشیم دچار مشکل می شویم.بازیکنان ذخیره هم که وارد زمین می شوند برای موفقیت تیم تلاش می کنند و مهم این است که ما یک تیم باشیم.

پیام صادقیان هم بازیکن تاثیرگذاری است،قبول داری؟

پیام هم مثل دیگر بازینان برای پرسپولیس زحمت می کشد و بازیکن خوبی است.من معتقدم اگر پرسپولیس به معنای واقعی تیم باشد و بازیکنان در خدمت هم باشند و برای جبران اشتباهات هم تلاش کنند،موفق خواهیم شد. در فوتبال مهره داشتن یا کهکشانی بودن جواب نمی دهد و تیم بودن از همه چیز مهمتر است.

فکر می کنی قهرمان نیم فصل شوید؟

4 بازی دیگر مانده و باید بیشترین امتیاز را بگیریم.کار سختی داریم ولی باید هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

راستی جنگ رسانه ای کرانچار با دایی ادامه دارد.در این خصوص چه صحبتی داری؟

او گفته زمانی که خودش بازی یا مربیگری می کرده،دایی کجا بوده است.من هم می گویم زمانی که دایی در تیم ملی ایران بازی می کرد و می درخشید کرانچار دنبال خوش گذارانی بود.نمی دانم زلاتکو چرا اینگونه رفتار می کند، او مربی خوبی است ولی دارد نظرها را در مورد خودش تغییر می دهد.کرانچار حرف هایی می زند که اصلا با عقل جور در نمی آید، او غیر حرفه ای رفتار می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)